یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
۰ |
۲
فراز کار فرهاد در استقلال را سخت‌تر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با سرو صدایی که پیرامون جدایی فراز کمالوند از استقلال به راه افتاد، در ادامه راه  کار فرهاد مجیدی سخت تر می شود.

خبرورزشی - خیلی‌ها از فرهاد مجیدی برای استفاده از فراز کمالوند تمجید کردند و اثر حضور فراز در استقلال را هم می شد در لیگ قهرمانان آسیا دید اما حالا جدایی او و پیوستنش به سایپا سر و صدای زیادی را ایجاد کرده و تعداد کسانی که می گویند با رفتن کمالوند مجیدی از نظر فنی به مشکل می‌خورد، کم نیست. در واقع می توان گفت کار فرهاد بعد از رفتن فراز دراستقلال سخت خواهد بود. چون اگر به هر دلیلی نتیجه نگیرد، خیلی‌ها این مسئله را به کمالوند و جدایی او ربط می‌دهند. 

در خبرها آمده بود که مجیدی می خواهد یک دستیار خارجی را جانشین کمالوند کند اما با توجه به قانون منع مربیان و بازیکنان خارجی در ایران این مسئله حداقل تا پایان لیگ بیستم منتفی است و فرهاد باید هرچه سریعتر یک دستیار ایرانی را جانشین کمالوند کند. هرچند که عده‌ای می‌گویند فرازفقط نقش مدیر فنی را داشت و حتی همین حالا هم می تواند به صورت تلفنی به فرهاد مشاوره بدهد.

 نکته مهم اینجاست که فرصت چندانی تا دربی تهران باقی نمانده و استقلال روز ۲۲ اردیبهشت باید دربی برگشت لیگ بیستم را مقابل رقیب دیرینه برگزار کند.دیداری که برای فرهاد مجیدی اهمیت بسیاری دارد. استقلال در آخرین دربی با اینکه ضعیف تر از پرسپولیس بود اما با این تیم به تساوی ۲-۲ رسید. از طرفی فرهاد مجیدی هم در آخرین دربی خود با گل محمدی ۲-۲ مساوی کرد اما در ضربات پنالتی این استقلال بود که پرسپولیس را شکست داد و راهی فینال جام حذفی شد که البته آنجا به تراکتور باخت و جام نگرفت.

با تمام این اوصاف باید گفت دربی دور برگشت لیگ بیستم برای مجیدی اهمیت بسیار زیادی دارد از نظر جدولی استقلال پایین تر از پرسپولیس است و حتماً باید این دربی را ببرند در صورتی که شاید نتیجه مساوی هم برای گل محمدی بد نباشد. البته پرسپولیس قبل از دربی یک بازی فینال گونه هم با سپاهان ،جدی ترین رقیب خود در راه قهرمانی دارد و بعد از آن باید خود را برای دربی آماده کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی