ادن آزار، دردسر بزرگ زیدان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا زیدان ریسک می‌کند و ادن آزار را از ابتدا در ترکیب بازی با چلسی قرار می‌دهد؟ این سؤالی است که در ذهن کارشناسان و هواداران نقش بسته.

خبرورزشی - ادن آزار برای اولین بار در ترکیب رئال‌مادرید قرار گرفت و نشان داد که آمادگی لازم را برای حضور در جمع ۱۱ مرد اصلی زیدان دارد، به ویژه برای بازی برگشت مقابل چلسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

چهارشنبه این هفته، درست دو سال بعد از آخرین بازی ادن آزار برای چلسی در لیگ برتر انگلیس که با برد ۳-۰ این تیم همراه بود، این بازیکن بلزیکی دوباره به استمفوردبریج برمیگردد تا این بار مانع موفقیت چلسی شود و در عوض به رئال کمک کند تا به فینال لیگ قهرمانان برسد.

او در بازی مقابل اوساسونا در ترکیب رئال قرار گرفت و در برد ۲-۰ تیمش نمایش قابل قبولی ارائه دارد. اما آیا زیدان این ریسک را می‌کند که او را در جدال حساس مقابل چلسی از ابتدا به میدان بفرستد یا باز هم ستاره بلژیکی نیمکت‌نشین خواهد بود؟

ادن از روز ۲۹ اسفند که در قرعه‌کشی مشخص شد احتمال دارد رئال مادرید و چلسی در نیمه‌نهایی با هم روبه‌رو شوند، خودش را برای این بازی آماده می‌کرد. در نهایت این اتفاق افتاد، رئال بر لیورپول غلبه کرد و چلسی مقابل پورتو برنده شد تا روزی که ادن آزار منتظرش بود از راه برسد.

او شنبه گذشته ۱۴ دقیقه مقابل بتیس بازی کرد و در بازی رفت مقابل چلسی هم ۲۴ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد تا کم‌کم به آمادگی مطلوب برسد. مقابل اوساسونا در ترکیب بود و ۷۱ دقیقه بازی کرد. یک بازی پرفشار که آزمون خوبی برای ادن بود و او در این آزمون سخت موفق بیرون آمد و در کارهای هجومی به خوبی به وینیسیوس، آسنسیو و بنزما کمک کرد.

البته شاید سیستمی که زیدان برای این بازی انتخاب کرده بود، خیلی دلخواه آزار نبود چرا که این بازیکن مجبور بود مدام بین دفاع و حمله در حال حرکت و دوندگی باشد. یکی از کارهایی که زیدان از روز اول حضور ادن آزار مد نظر داشت این بود که بین این بازیکن و بنزما هماهنگی ایجاد کند، اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

آمار ۴۰ پاس مقید، یک شوت در چارچوب، یک شوت خارج از چارچوب و ۴ بار پس‌گیری توپ به این معنی است که آزار عملکرد خوبی را ارائه کرده است و حالا زیدان برای چیدمان ترکیب اصلی تیمش یک دردسر شیرین را دارد، اینکه بازیکنان آماده زیادی را در اختیار دارد و برای به میدان فرستادن آن‌ها دچار چالش شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی