تصمیم جالب یک فوتبالیست/ خودم را بازنشسته کردم تا پزشک شوم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسپلینتر دی‌موی، بازیکن ۱۹ ساله فاینورد هلند امروز اعلام بازنشستگی کرد تا به تحصیل پزشکی بپردازد.

خبرورزشی - اسپلینتر دی‌موی بازیکن ۱۹ ساله باشگاه فاینورد در تصمیمی غیرمنتظره از فوتبال خداحافظی کرد. دی‌موی سال ۲۰۱۳ بود که وارد آکادمی فوتبال فاینورد شد و سال ۲۰۱۸ نیز اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد اما هافبک تیم زیر ۲۳ ساله های فاینورد در نهایت تصمیم گرفت تا رویای دوم خود یعنی پزشک شدن را دنبال کند.

دی موی با انتشار بیانیه ای در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است: «وقتی سال ۲۰۱۳ توسط استعدادیاب‌های فاینورد جذب شدم و سپس زمانی که اولین قرارداد حرفه‌ای‌ام را امضا کردم، رویای اولم یعنی تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای محقق شد. پس از ۷ سال حضور در فاینورد، به اطلاع باشگاه می‌رسانم که تصمیم به جدایی گرفته‌ام تا رویای دومم یعنی پزشک شدن محقق شود. من از سپتامبر همین سال تحصیلات پزشکی را شروع خواهم کرد. ممنون از باشگاه فاینورد و تمام کسانی که در هفت سال گذشته به من کمک کردند. همچنین از هم‌تیمی‌هایم که در این سال‌ها با هم بودیم و رفاقتی صمیمانه بین‌مان شکل گرفت.»

چندی پیش الساندرو آرلوتی فوتبالیست تیم زیر ۱۸ ساله‌های ایتالیا نیز اعلام بازنشستگی کرد تا در دانشگاه هاروارد به تحصیل بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    در همین ایران دکتر زادمهر را داریم که هم تا قبل از ۳۰ سالگی خوب بازی کرد و گل زد، هم دندانپزشک موفقی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی