نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش باشگاه استقلال به شایعه دستگیری یکی از مدیران/ او در قرنطینه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال شایعات اخیر درباره اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

خبرورزشیدر روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.

خلیل‌زاده به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و دو سه روز آینده و پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    کو اون خداااااااا.... بعنوان یه انسان دلم نمیخواد ایشون کوچکترین آسیبی بهش برسه که برعکس آرزوی سلامتی و تندرستی هم برای ایشون دارم ولی در قبال پست ایشون کو اون خدا که ایشون دیگه نتونه ادامه بده این مسیرو؟؟؟ متاسفانه ماموریت ایشون و رفقای معاون وزارتخونه ای ایشون که تحت حمایتشون هست فقط و فقط بخاطر یه سری مسائل پشت پرده فرابورس هستش و متاسفانه تا یکم واضحتر کامنت میزارم، کامنتم عدم نمایش میخوره و نمیتونم کامل بگم قضیه رو!!! فقط توی این ماه عزیز ایشون و اون دار و دسته معوان وزیر رو به خوده خدا میسپارم چون این افراد فکر میکنن همه چی توی این دنیا هستش و اون دنیایی وجود نداره ولی مطمئن باشن آه و ناله میلیونها طرفدار استقلال پشت این افراد هست و به نحوی نتیجه یه سری اعمال و کارهاشونو میبینن... شک ندارم به این موضوع.... جالبتر از اون این هستش که با اینکه میدونن هوادارا نمیخوانشون ولی با کمال وقاحت ول کن هم نیستن...
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    همه چی ارومه من چقدر خوشبختم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی