نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سرمربی تیم ملی اپه استعفا کرد/ دوران لات‌بازی تمام شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سابق اسلحه اپه گفت: دوران هوچی گری و لات‌بازی تمام شده و اینکه بازیکنان را برای مصاحبه تحریک کنند، اصلا درست نیست.

خبرورزشی - علی یعقوبیان در خصوص دلایل کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی اپه اظهار داشت: با نفر اول کشور در رده جوانان یعنی محمد رضایی که تنها ۱۹ سال دارد و یک استعداد در این رشته محسوب می‌شود راهی مسابقات انتخابی المپیک شدیم. من از قبل هم قول کسب سهمیه در این رشته را نداده بودم.  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در هیچ حالتی موفق به کسب سهمیه المپیک در اپه نشده بودیم.  یک جوان آینده‌دار را راهی مسابقات کردم که در بین ۱۹ نفر پنجم شد.

وی در ادامه افزود: برای حضور در مسابقات ازبکستان از آذر ماه هفت مرحله اردو داشتیم. ۵ اردو در ورزشگاه شیرودی و دو اردوی دیگر در مشهد و اصفهان برگزار شد. شیرودی به هیچ عنوان جای مناسبی برای تمرین نیست و این را همه می‌دانند. در بدترین حالت تمرین کردیم و این در شرایطی بود که ورزشگاه شیرودی نه محل مناسبی برای اسکان است نه تمرین و حتی این محل موش دارد.

سرمربی مستعفی تیم کشورمان گفت: قرار بود دو ورزشکار خود را به مسابقات کازان در روسیه اعزام کنیم که به دلایلی این اعزام لغو شد. تنها موضوعی که می‌گویم این است که امکانات ما با اسلحه سابر برابر نیست که بتوانیم نتیجه‌ای هم مانند آنها بگیریم. در شرایطی که اعزام ما لغو شد در اسلحه سابر ۸ نفر راهی مسابقات مجارستان شدند. تمام بودجه فدراسیون خرج اسلحه سابر می‌شود. در بازی‌های آسیایی در اسلحه اپه برنز داشتیم و خود من نفر شانزدهم رنکینگ جهانی بودم اما الان ببینید که اپه به چه جایگاهی رسیده است.

وی تاکید کرد: دوران هوچی گری و لات‌بازی تمام شده است. اینکه بازیکنان را برای مصاحبه تحریک کنند اصلا درست نیست. واقعا متاسفم که در این دولت اشخاصی که چنین کارهایی انجام می‌دهند پست‌های مهمی می‌گیرند، بدون اینکه اشاره‌ای شود که چه ضرباتی به اپه، فلوره پسران و دختران و سابر دختران زده‌اند.

یعقوبیان افزود: نفر دهم در سابر در استان تهران حق دارد در آکادمی تمرین کند اما نفرات اصلی فلوره و اپه اجازه ورود به آکادمی را ندارند، چون نمی‌خواهند به جز سابر بقیه رشته‌ها رشد کنند. جواب این افراد را خواهم داد. سه سال دبیر فدراسیون بودم و مطالب زیادی را در سینه خود نگه داشتم و بعد از المپیک همه این موضوعات را خواهم گفت. به جای دلجویی، از ما شاکی شدند و دیگران را تحریک به مصاحبه می‌کنند. یک زمانی ورزشکاران با تختی هم بازی بودند اما الان متاسفانه ما با چه کسانی هم‌گروه هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی