نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
خبر عجیب رسانه سعودی درباره میزبان استقلال - الهلال/ بازی پرسپولیس و تراکتور کجا برگزار می‌شود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه سعودی مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد عربستان را به عنوان میزبان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کند.

خبرورزشی - موضوع میزبانی مرحله یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بعد از راه یابی استقلال، پرسپولیس و تراکتور به این مرحله بحث روز رسانه‌ها شده است.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور به ترتیب رقیب الهلال، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان شدند. بحث میزبانی به دلیل شرایط کرونایی و احتمال برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز مطرح است ولی طبق برنامه سابق اعلامی از سوی AFC استقلال میزبان الهلال است و تراکتور و پرسپولیس میهمان النصر عربستان و استقلال تاجیکستان هستند.

براساس اظهارات منابع آگاه از AFC به نظر می‌رسد مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم به صورت متمرکز برگزار شوند. موضوع میزبانی قطر به عنوان کشور بی طرف برای این مسابقات مطرح شده و چون نماینده ای از این کشور در مسابقات حضور ندارد می‌تواند بهترین گزینه برای میزبانی بی طرف باشد.

ولی شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک خبر اختصاصی اعلام کرد کرد: منابع آگاه از AFC مدعی شده اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل میزبانی خوب عربستان در مرحله گروهی ۸۰ درصد این کشور را به عنوان میزبان یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انتخاب خواهد کرد.

این ادعای شبکه ۲۴ ورزش را در ویدیوی زیر ببینید:

 در صورت انتخاب عربستان به عنوان میزبان مرحله یک هشتم نهایی حق میزبانی استقلال ضایع خواهد شد. از آن طرف این انتخاب با قانون زمین بی طرف منطبق نیست چون دو تیم سعودی یعنی الهلال و النصر در این مرحله حضور دارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    بله دیگه سعودی ها هر کاری عشقشون بکشه انجام میدن هیچ کاری هم از دست فدراسیون بی عرضه ما برنمیاد این نتیجه خیانت کفاشیان و تاجه که به شیخ سلمان خبیث رای دادن
    • شهرام IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      فدراسیون 5 ستاره! البته ظریف و عراقچی مشغول ماله کشی نژادپرستی لنگ هستند وگرنه در یک کشور نرمال وزارت امورخارجه باید دنبال احقاق حق کشور باشند نه طرفداران تو فضای مجازی!
  • فاطی تی تی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    خبر خیلی بدی میتونه واسع تراکتور و استقلال باشه چون میخوان هوادارم بیارن
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    همون طور که مسعود سلطانی فر و شهاب عزیز خادم برای استقلال کاری نکردند تا استقلال مجبور بشه بره در عربستان بازی کنه و دو بازی در زمین الاهلی انجام بده الان هم 5 ماه فرصت هست که مسعود سلاطنی فر و وزیر ورزش بعدی و شهاب عزیزی خادم رایزنی کنن تا عربستانی ها رو مجبور کنن تا الهلال بیاد در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی کنه. باید مسئولین دنبال گرفتن حق استقلال از همین فردا باشن و با قدرت این ماسله رو پیگیری کنن. توی آزادی شانس برد استقلال بالای 90 درصده و در زمین بی طرف 50 50 می شه و در عربستان شانس برد الهلال بالای 90 درصد می شه.
    • Aminfarsh IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      کاملا درست میگی والبته یک چیزه دیگه این هست که نباید به این چیزا امیدوار باشیم چون تویه این کشور چیزی به نام امید وجود نداره(منظورم برا میزبانیه ولی برد اس اس رو که مطمعنم آسیا برا ماست)
  • لنگ ورزشی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    عربستان هم مثل لنگ دیگه گندشو درآورده. همه چیز باید به نفع اونا باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    بالاخره بی جهت نیست بنده کنفدراسیون فوتبال اسیا را کنفدراسیون فوتبال عرعرستان و حومه می نامم!
  • نعمتی دانشگر IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    مردم شما را بخدا دست از دودستگی بردارید الان وقت ان نیست ابی وقرمز.ویا لنگی وکیسه بگین الان شرف وغیرت ایرانه که باید ازش دفاع بشه وجود وغیرت داشته باشین یک سایتی بذارین وهمه اعتراض تو فضای مجازی به ای اف سیرک وکنفدراسیون همه بکنید مگر میشه این فوتبال که سیاست نیست مگر عربستان الان جنگ نیست با یمن انجا هم برای تیمهای ما ناامنه پس اعتراض تو فضای مجازی نه به ای اف سیرک وکندفراکسیوان پولی وبی غیرتی عربها که عرضه ندارن بیرون از کشور خودشون بازی کنن ولی بچهای ایران مثل مدافعان حرم هرجا باشن از تیم خودشون وغیرت وناموسشون دفاع میکنن ایران وایرانی با غیرتم ارزوست
  • جواد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    کیسه کشا اون موقع که روزانه پنج هزار ایمیل .وخبر در رابطه با محروم کردن آل کثیر به فدراسیون فوتبال عرعرستان میدادین خوب بودن چی شد .دیدین خدا جای حق نشسته .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی