۹+۱ بازیکن بدون قرارداد استقلال/ یک استقلالی از لیست خروجی‌ خارج شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال در حالی که کم کم به پایان فصل جاری لیگ برتر نزدیک می‌شویم در حال اتمام است.

خبرورزشی - در روزهای پیش از اعزام کاروان تیم استقلال به جده موضوع تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مورد بحث رسانه‌های ورزشی به ویژه هواداری استقلال بود. در این بین بحث تمدید قرارداد میلیچ، یکی از جدی ترین اخبار در حوزه تیم استقلال بود که در نهایت همچنان این پرونده باز مانده و مدافع کروات استقلال قراردادش با این تیم را تمدید نکرده است.

علاوه بر میلیچ، بازیکنان دیگری هم در جمع نفرات استقلال هستند که در پایان فصل بیستم لیگ برتر قراردادشان با این باشگاه به پایان می‌رسد که از آن جمله می‌توان به سید حسین حسینی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان اشاره کرد که ۹ بازیکن دیگر غیر از میلیچ هستند که جمع ۱۰ بازیکن بدون قرارداد استقلال را تشکیل می‌دهند.

در این میان طی یک ماه گذشته اخباری پیرامون جدایی احتمالی سه بازیکن از جمع استقلال شنیده می‌شد که یکی از آنها حسین حسینی دروازه‌بان این تیم بود که در فصل جاری فوتبالی تنها در ۴ مسابقه لیگ برتر فرصت حضور درون دروازه را پیدا کرده و تاب تحمل این شرایط را ندارد. غیر از آن داریوش شجاعیان که با افت محسوسی مواجه شده نیز جزو نفراتی است که گفته می‌شود کادر فنی استقلال تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد.

۹+۱ بازیکن بدون قرارداد استقلال/ یک استقلالی از لیست خروجی‌ها خارج شد

البته فرشید اسماعیلی نیز یکی دیگر از نفراتی بود که درباره‌اش عنوان می‌شد شاید در پایان فصل از جمع نفرات استقلال جدا شود اما درخشش فوق العاده شماره ۸ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این گمانه زنی را ایجاد کرده که مدیران باشگاه در تلاشند تا قرارداد این بازیکن را به مدت دو فصل دیگر با استقلال تمدید کنند.

نکته قابل توجه درباره استقلال این است که کادر مدیریتی باشگاه باید از حالا به فکر تمدید قرارداد بازیکنان این لیست باشند چراکه بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر استقلال امروز نیمکتی قوی و تیمی‌پر مهره در اختیار دارد به واسطه ریزش کم بازیکنان در فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم بوده است. جایی که تنها روزبه چشمی‌و علی کریمی‌به عنوان بازیکنان شاخص فصل نوزدهم لیگ برتر استقلال از این تیم جدا شده و کادر مدیریتی وقت (احمد سعادتمند) تحت هر شرایطی (افزایش غیرمعمول رقم قراردادها) سعی کرد شاکله اصلی تیم را حفظ کند.

این روزها و در فضای مجازی هواداران استقلال نسبت به این موضوع حساسیت بالایی نشان می‌دهند و به مدیران باشگاه هشدار می‌دهند مبادا اتفاقات پایانی فصول شانزدهم و هفدهم و به ویژه فاجعه پایان فصل هجدهم که ۱۵ بازیکن از جمع بازیکنان استقلال جدا شدند بار دیگر در پایان فصل بیستم تکرار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    شیخو ، امیر ارسلانو ،فرشیدو نگه دارین بقیرو رد کنین بره که اصلا درحده استقلال نیستن و واقعا حیفه پولی که به این بدرد نخورا میدن=حسینی،شجاعیان،یزدانی،رضاوند،ریگی،نادری . اینا بدردنخورن اصلا درحده اسقلال نیستن
    • کامران IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      دمت گرم فرزاد منم با نظرت موافقم اینایی که گفتی دو قرونم نمی ارزن مخصوصا حسینی،یزدانی ،شجاعیان،رضاوند. اینا واقعا درحده تیمه بزرگه استقلال نیستن
  • کیسه کش IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مشکلی نیست ممد نادری پول داره به همشون بده که بمونن. البته نقش وزیر ورزش هم بی تاثیر نیست چون می خواد استقلال وضعیفه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی