قرعه‌کشی باشگاه‌های آسیا/ نمایندگان هندبال ایران حریفان را شناختند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قرعه کشی بیست و سومین جام باشگاه‌های هندبال آسیا انجام شد.

خبرورزشی - در این دوره از رقابتها،۱۱ تیم در ۲ گروه به صورت متمرکز در عربستان باهم به رقابت می پردازند که تیم شهید شاملی در گروه A و صنعت مس کرمان در گروه B حضور دارند.

تیم های شهید شاملی کازرون و صنعت مس کرمان دو نماینده کشورمان در این رقابت ها هستند و مربیان هر دو تیم معتقدند کار شاگردانشان برای صعود سخت است.

 کار سخت مسی ها در جام باشگاه ها
حمید صادقی شاه نشین سرمربی صنعت  مس کرمان پس از قرعه‌کشی می‌گوید: «با تیم های الوحده عربستان، ازبک ازبکستان، القطن یمن، الدحیل قطر و الکویت کویت در یک گروه ۶ تیمی قرار داریم و می‌دانم کار سختی پیش روی ماست. همراه با اعضای کادر فنی فیلم بازی تمام حریفان را آنالیز می‌کنیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را بشناسیم. گروه ما هر اندازه سخت باشد ما را نمی‌ترساند و مطمئن باشید عقب نمی کشیم. صعود از این مرحله کار دشواری است اما امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم».

مس به فکر اردوی خارجی
صادقی برگزاری اردو را به نفع تیمش می‌داند: «با وجود کرونا، برگزاری اردو سخت است؛ اما به نفع تیم ماست به یک اردوی خارجی برویم یا چند روز زودتر در جده حاضر باشیم تا بتوانیم چند مسابقه تدارکاتی داشته باشیم. با این حال هر چه باشگاه تصمیم بگیرد مطیعیم».

شاملی های آماده 
مهدی آزاد منجیری سرمربی شاملی کازرون آماده به میدان می‌رود: «با تیم های العربی قطر، السالمیه کویت، مضر عربستان و النجمه بحرین در یک گروه هستیم. السالمیه سجاد استکی را دارد و العربی سعید برخورداری را. اینکه در این مسابقات بازیکنان ایرانی را رودرروی خود می‌بینیم به جذابیت مسابقات اضافه می‌کند.بازی با تیم های عربی همیشه دشوار بوده و می دانیم کار آسانی نداریم اما ما آماده به میدان می رویم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم».

هندبالیست فرانسوی یار کمکی شاملی 
آزاد منجیری قصد دارد تا از یک بازیکن فرانسوی در تیمش استفاده کند: «علاوه بر بازیکنان  خودمان، الله کرم استکی ،مهدی علیزاده و یک بازیکن فرانسوی را در ترکیب خود داریم. قصد برگزاری مسابقه دوستانه با مس را نیز را داریم تا در آماده ترین حالت به مسابقات برویم. ما تا دیروز با تیم العربی در حال مذاکره بودیم تا با این تیم نیز مسابقه دوستانه بدهیم اما حالا که او رقیب ما شده باید با یک تیم خارجی دیگر برای بازی دوستانه مذاکره کنیم».

برخورداری: برای تیم‌های ایران آرزوی موفقیت می‌کنم 
سعید برخورداری سنگربان تیم العربی قطر در این مسابقات باید رودرروی شهید شاملی کازرون بازی کند: «مقابله با یک تیم ایرانی، اتفاق خوب و جالبی بود. به خاطر حضور دو تیم ایرانی می‌شد حدس زد تیم ما یک رقیب ایرانی دارد.
تیم کازرون یکی از تیم های خیلی خوب ایران است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. برای هر دو نماینده کشورمان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند»

العربی مدافع عنوان قهرمانی
از نظر برخورداری، العربی یکی از شانس های قهرمانی در جام باشگاه‌هاست:« مدافع عنوان قهرمانی و یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در این دوره است، همه هدف و تلاشمان نیز همین است. امیدوارم بتوانیم به هدفمان برسیم اما می‌دانیم دفاع از قهرمانی، کار سختی است چرا که تمام تیم های قدرتمند آسیا در این رقابت ها حضور دارند. ما نیز با همین ترکیب به مسابقه می‌رویم و از بازیکن کمکی در تیممان استفاده نمی کنیم. اما با توجه به این که خط زن برزیلی تیم در حال جدا شدن است، شاید یک بازیکن به تیم اضافه شود».

تیم های عربی به دنبال قهرمانی
سنگربان تیم العربی معتقد است همه تیمها قدرتمند و قابل احترام هستند: «همه تیم ها برای ایستادن بالای سکو می‌آیند؛ اما اگر بخواهم از تیمی اسم ببرم الوحده عربستان و الدوحه قطر دو رقیب اصلی ما در جام باشگاه‌ها هستند.شناخت خوبی از این تیم ها داریم و می دانیم بازی با این تیم ها کار دشواری است».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی