نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آقای عزیزی خادم؛ استقلال و الهلال را دریاب/ حالا دیپلماسی‌ات را نشان بده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به میزبانی استقلال در دیدار حذفی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همچنان این امید وجود دارد دیدار این دو تیم در تهران برگزار شود.

خبرورزشی - طی روزهای گذشته پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان  ۲۰۲۱ آسیا شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تبریک به نمایندگان صعود کرده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرد «در این مدت فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا نمایندگان کشورمان در رقابت‌های آسیایی با شرایط بهتری حضور پیدا کنند» ...

او از دیپلماسی تاثیرگذار فدراسیون فوتبال خبر داد که البته با واکنش‌های منفی اغلب کارشناسان فوتبالی مواجه شد. حالا و در شرایطی که تیم استقلال باید در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه سال جاری میزبان تیم الهلال عربستان باشد وقت آن رسیده تا فدراسیون فوتبال توانمندی خود در دیپلماسی بین‌المللی را به نمایش بگذارد.

عزیزی خادم که در اسفندماه سال گذشته دیدارهایی با نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت همچون محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه داشت، باید در فرصت باقی مانده تا پایان تابستان امسال شرایطی را فراهم کند که تیم عربستانی به ایران آمده و دیدار استقلال و الهلال در استادیوم آزادی برگزار شود. پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا با نفوذ کشورهایی همچون عربستان و بحرین در این زمینه دیپلماسی قوی خود را به رخ کشورمان کشیدند. جایی که دیدارهای مرحله برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به صورت متمرکز به کشور بحرین و شهر منامه دادند و یا کشور عربستان میزبان تیم‌های فولاد و استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ معرفی شدند. این در شرایطی بود که کشور عربستان به لحاظ امنیت شرایط برگزاری را نداشت و انفجارهای صبح آخرین روز برگزاری مسابقات مرحله گروهی در جده، گواه این ادعا بود.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه سال جاری برگزار شود که طبق اعلام AFC استقلال میزبان تیم الهلال است. در این حد فاصل برخی خبرنگاران عربستانی با توییت‌های هدفمند، کشور ثالث را به عنوان میزبان استقلال معرفی کرده اند در حالی که به تازگی دو نماینده از کشورمان در خاک عربستان به میدان رفته و مسابقات فوتبال خود را انجام دادند. از این رو قطعاً منعی برای حضور تیم عربستانی در خاک کشورمان و بازی مقابل استقلال وجود نخواهد داشت. وقت آن رسیده تیم جدید مستقر در فدراسیون فوتبال توانایی خود در موضوع مورد بحث را نشان داده و دیپلماسی که از آن دم می‌زنند را به کار بیندازند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    عزیزی خادم محبوب دل ما استقلالی هاست ما بخاطر رأی نیاوردن کریمی و انتخاب عزیزی خادم کلی خوشحال شدیم و الان هم ازش حمایت میکنیم و حتی اگه شده به عربستان میریم بازی میکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی