نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتخاب مسافران توکیو در ریمینی/ آلکنو ترکیب ۱۲ نفره المپیک را در ایتالیا مشخص می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی والیبال می‌خواهد با یک تیر دو نشان بزند تا تیمش سه ماه دیگر در بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو هم برای بازی در صبح مشکلی پیدا نکند. 

خبرورزشی - ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال می خواهد در ایتالیا تیمش را برای توکیو ببندد. امسال که بازی‌های لیگ ملت‌ها متمرکز در ریمینی ایتالیا برگزار می شود، آن هم دو ماه قبل از المپیک، شاید بهترین فرصت برای مرد روسی است تا در ۱۵ بازی که برای تیمش حکم تدارکاتی را دارد ۱۲ سربازش برای میدان بزرگ المپیک را به خط کند. مردانی که بتواند با آنها پرونده کاری‌اش در دنیای کوچینگ را درخشان ببندد. چرا که به قول خودش حضور با ایران برای آلکنو یک فرصت دوباره است. فرصتی برای خداحافظی در اوج.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال هدف سرمربی روسی در لیگ ملت‌ها را انتخاب ۱۲ مرد جنگی‌اش دانست و گفت: آلکنو می خواهد در لیگ ملت‌ها روی ترکیب تیم برای المپیک تمرکز کند. به همین دلیل احتمالا ۱۷ بازیکن را به ایتالیا می بریم. البته قطعیت تعداد بازیکنان باز هم به شرایط تمرین بازیکنان و برنامه‌های ایتالیا برمی‌گردد چرا که لیگ ملت‌ها برای او حکم بازی تدارکاتی قبل از المپیک را دارد و همه هدفش آمادگی تیم برای توکیو است. او ترجیح می دهد بازیکنان بیشتری را به ایتالیا ببرد تا ترکیب ۱۲ نفره تیمش برای المپیک را ببندد.

ولادیمیر آلکنو با تعیین برنامه بازی‌های ایران در لیگ ملت‌ها، ساعت تمرین شاگردانش را نیز تغییر می‌دهد. طبق برنامه تیم ملی والیبال ایران از جمع ۱۵ بازی‌اش در لیگ ملت‌ها، ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر مقابل صربستان و آلمان بازی دارد. دو بازی که که از نگاه تیزبین مرد روسی دور نمانده و او می خواهد برنامه تمرین تیمش را تغییر دهد. 

در حالی که تیم او همیشه بعد از ظهرها تمرین توپی داشته اما او کم کم روش تمرین را تغییر می‌دهد تا بدن بازیکنانش هماهنگ شود و مشکلی برای بازی ساعت ۱۲:۳۰ نداشته باشند. قرار است آنها صبح‌ها تمرین توپی و بعداز ظهر بدنسازی کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی