نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
۳ |
۳
تلفن‌های سفارشی همچنان جواب می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعویق بازی های پرسپولیس و استقلال از روز جمعه به یکشنبه بار دیگر نشان داد که در فوتبال ایران نظم و انضباط و قانون هیچ معنایی ندارد و با یک تلفن سفارشی می‌توان همه کار کرد.

خبرورزشی - فرهاد اشراقی: روزی که پرسپولیس به قرنطینه رفت، کاملاً می شد حدس زد که بازی این تیم با سپاهان به تعویق می‌افتد. جالب اینکه بازی استقلال و ذوب آهن را هم به تعویق انداختند تا صدای ذوب‌آهنی‌ها دربیاید. ما بارها و بارها ‌در خبرورزشی از پرسپولیس و استقلال سر موضوعات مختلف دفاع کرده‌ایم.

این دو تیم به گردن فوتبال ایران حق دارند و حتی رسانه‌های ورزشی حیات خود را تا حد زیادی مدیون پرسپولیس و استقلال هستند اما این دلیل نمی شود که مقابل بی عدالتی سکوت کنیم و هیچ ننویسیم.

در این ماجرا سپاهان و ذوب‌آهن مظلوم واقع شده اند و یک بار دیگر ثابت شد که تلفن های سفارشی همچنان در فوتبال و ورزش ایران جواب می دهد.

با این اوصاف سازمان لیگ دیگر حق ندارد حرف از استقلال کاری و قانون بزند. قانون را کسانی تعیین می‌کنند که تلفن به دست دارند و نفوذشان زیاد است.

شک نکنید که سپاهان و ذوب‌آهن مجبورند یکشنبه بازی کنند چرا که به مدیران آنها هم تلفن زده می‌شود که بروید بازی کنید و صدایتان در نیاید!

با این بی عدالتی‌ها مسلما فوتبال ایران روز به روز پسرفت خواهد کرد و در آسیا هم به جایی نخواهد رسید چه رسد به جام جهانی و اینکه انتظار داشته باشیم در جام جهانی تا مراحل بالا برویم.

در فوتبال ایران تنها چیزی که جایی ندارد قانون است. قانونی که البته یک شبه با یک تلفن عوض می شود و آب از آب تکان نمی خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    لطفا این دو تا موضوع رو باهم مقایسه نکنید دلیل عقب افتادن بازی پرسپولیس سپاههن قرنطینه بود ولی دلیل عقب افتارن بازی تیم حکومتی استقلال چیه؟
  • شهرام IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    برای راحتی لنگی ها بازی رو عقب انداختن بعد برای تقسیم اعتراضات بازی استقلالم عقب انداختن، مگه استقلالی ها درخواست تعویق بازی دادند(همش تاکید داشتن که باید دربی رد موقع تعیین شده برگزار بشه) که الان اسمشونو کنار لنگ حکومتی میارید؟ پروپاگاندا بازی در نیارید، مرد باشید حقیقتو بگید. خادم(کسی که رای اعتماد مجلسو برای سلطانی فر گرفت و بعدا نزاشت استیضاحش کنن):سلطانی فر منافع پرسپولیس را به تیم ملی ترجیح میداد! در حالیکه میزبانی تیم ملی و باشگاهی از ایران گرفته شده، ظریف و روحانی رفتن نژادپرستی لنگی ها را ماله بکشن!(مثل طارمی گیت)
  • بهمن CH ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    در مرحله رفت استقلال هر چه اعتراض به بازیهای عقب افتاده پیروزی کرد هیچ اتفاقی نیوفتاد یا بدلیل حضور در ترکیه درخواست تعویق سوپرجام را رکدند بازهم قبول نشد ولی به حمایتها و دخالتهای تیم دولت روحانی در حمایت از پیروزی نگاه کنید یا روش با ثبات مدیرت زمان احمدی نژاد برای استقلال که در این دوره واقعا" تنها در جهت تضعیف استقلال مدیریت مدام تغییر کرده .لطفا" استقلال رو قاطی نکنید با پیروزی . مکتب استقلال خواهان رقابت سالم و شرافتمندانه برای تمام تیمهای لیگ است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی