سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
۳ |
۳
یک استقلالی مأمور انتقام از کمالوند شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک استقلالی شنبه هفته آینده رو در روی فراز کمالوند سرمربی جدید سایپا قرار می‌گیرد.

خبرورزشی - فراز کمالوند پس از روی کار آمدن مجدد فرهاد مجیدی همراه با این مربی به استقلال پیوست و بخش قابل ملاحظه‌ای از امور فنی تیم را در اختیار گرفت به طوری که اغلب کارشناسان معتقد بودند حضور این مربی نقش بسزایی در افزایش کیفیت استقلال و کسب نتایج بهتر داشته است ولی بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود استقلال به مرحله حذفی این پیکارها از استقلال جدا شد تا هدایت سایپا را برعهده بگیرد.

این مربی روز شنبه هفته آینده برای اولین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت سایپا قرار خواهد گرفت و از قضا به مصاف تیمی خواهد رفت که یک استقلالی هدایت آن را برعهده داشته و به نوعی برای انتقام گرفتن از کمالوند وارد میدان خواهد شد.

سایپا شنبه مهمان ماشین سازی است و علیرضا اکبرپور که اولین روزهای سرمربیگری خود در لیگ برتر را سپری می‌کند، شاگردان خود را برای انتقام از مربی جدا شده استقلال و البته تلاش برای ماندن در عالی‌ترین سطح فوتبال کشور روانه میدان می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    چرا این استقلالی ها انقدر انتقامجو اند؟ این بابا که انقدر بهشون خدمت کرد. نمک رو میخورن و نمکدون رو می شکونن اونم تو سر صاحب نمک. امیدوارم خدا این استقلالی ها رو به راه راست هدایت کنه.نمیدونم اثر قلیونه که اینا اینجور انتقامجو شدن یا نه. نکنید برادران استقلالی قلیون و دود و دم بده والا.
  • ابی از فلاح IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ما باشگاهمونو نمیفرشیم.حمید مطهری بهش پیشنهاد دادن نرفت.اما این از کیسه با کوچکترین کوشه چشم فرار کرد.قشنگ معلومه تیمشونو نمیفروشن.خخخخ
  • حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ابی جون به مطهری پیشنها دادن ؟ چرا کسی خبرش رو منتشر نکرد؟! البته اگه پیشنهاد هم بدن مطهری نمیره تیمی که به لطف حمایت های مستقیم و غیر مستقیم و منابع مالی دولت بازیکن تحت قراراد تیمهای عربی رو با پرداخت مبلغ رضایت نامه بر می گردونه به نظرت از نظر مالی میشه مربی و بازیکنش رو تطمیع کرد .خردم آرزوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی