توضیحات خبرنگار شبکه الکاس درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی آسیا
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار و تهیه کننده شبکه «الکاس» توضیحاتی درباره عملکرد عالی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا داد.

خبرورزشی - «عمر قحطان» خبرنگار، تهیه کننده و گزارشگر عراقی الاصل درباره شانس تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: باید اعتراف کنم به هیچ وجه انتظار این موفقیت بزرگ باشگاه ایرانی (صعود سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا) را نداشتم. چند دلیل برای ادعایم دارم. اولا به این دلیل که مسابقات به صورت فشرده و در سیستم جدید برگزار شد. دوما بسیاری از از ستاره های ایرانی از تیم های خود جدا و لژیونر شدند. دلیل سوم من این بود که تیم های ایرانی نمی توانستند بازیکنان خارجی جدید بگیرند. دلیل آخرم هم این بود که بازی ها در خارج از ایران برگزار شد و حمایت هواداران بی شمار خود را نداشتند اما با وجود این همه سختی ولی عملکردی فوق العاده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشتند.

وی اضافه کرد: البته فوتبال ایران نشان داده از تیم های دیگر یک سر و گردن بالاتر هستند. بسیاری از تیم های ایرانی به مرحله یک چهارم نهایی در سال های گذشته رسیده اند. صعود پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی دلایل مختلفی داشت. یکی از دلایل اصلی این است که به مربیان جوان خود اعتماد کردند. فرهاد مجیدی در استقلال، یحیی گل محمدی در پرسپولیس، رسول خطیبی در تراکتور و جواد نکونام در فولاد است.

قحطان افزود: بازیکنان ایرانی همیشه نشان می دهند موفق ظاهر می شوند و دلیل اصلی این داشتن لیگی سطح بالا و حضور بی شمار تماشاگران در ورزشگاه هاست. درباره اینکه کدام تیم ایرانی شانش قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد، باید بگویم پرسپولیس تجربه خوبی دارد و در ۳ سال گذشته دو بار به فینال رسیده است. پرسپولیس با بدشانسی نتوانست قهرمانی آسیا را در ۳ سال گذشته کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ ورزشی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    دوتا تیم یک خانواده دارن از هم تعریف میکنن!
  • لنگ 4 ساله مد شده IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    لنگ این همه واسش هزینه شد نتونست یه قهرمانی بیاره(نمونه ش قرض 68 میلیاردی که رو دستش مونده) ، یک سوم این حمایت ها از تاج کبیر میشد بازم ایران بر قله آسیا می ایستاد؛ هزینه کردنو بلد نیستیم دوستان!
  • دل RO ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    کاملا درست فرمودند باانکه استقلالیم ولی این را بایدگفت که پرسپولیس سال قبل کاملا بدشانس بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی