نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاداش ویژه برای برد پرسپولیس/ خبر پاداش ۸۰ میلیون تومانی سپاهان به گوش پرسپولیسی‌ها رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه سپاهان اصفهان که برای پیروزی در دیدار رفت با پرسپولیس پاداش ۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته بودند حالا پاداش خود را دوبله کرده‌اند!

خبرورزشی - تیم های سپاهان و پرسپولیس درحالی روز یکشنبه در اصفهان به مصاف هم می روند که خیلی‌ها این دیدار را بازی مرگ و زندگی می‌دانند.

سپاهان اصفهان که ۴۴ امتیاز در ۲۱ بازی (یک بازی بیشتر از پرسپولیس) کسب کرده با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس ۴۱ امتیازی (با یک بازی کمتر) صدرنشین لیگ برتر است و نمی‌خواهد به هیچ عنوان این فاصله کم شود. شاگردان یحیی گل محمدی هم که با یک بازی کمتر صدر جدول را به تیم قدرتمند سپاهانی واگذار کرده‌اند می‌خواهند با ارائه یک بازی برتر در اصفهان نتیجه گرفته و صدر را پس بگیرند.

از طرفی خیلی‌ها از این دیدار حساس و نفسگیر به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد می‌کنند و معتقدند هر تیمی بتواند برنده این مسابقه ۶ امتیازی شود شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ بیستم خواهد داشت. بر همین اساس مدیران دو باشگاه باید به دنبال راهکاری برای افزایش انگیزه و روحیه مربیان و بازیکنان خود پیش از این دیدار باشند.

شنیده می‌شود مدیران باشگاه سپاهان که برای پیروزی در بازی رفت در تهران پاداش ۴۰ میلیون تومانی برای هریک از بازیکنان این تیم در نظر گرفته بودند حالا پاداش خود را دو برابر کرده‌اند. گویا در صورت پیروزی شاگردان محرم نویدکیا در دیدار برگشت برابر پرسپولیس هریک از آنها پاداش ۸۰ میلیون تومانی دریافت خواهد کرد. این خبر در حالی در تهران به گوش بازیکنان پرسپولیس رسید که این تیم بابت ۱۱ برد قبلی خودش در لیگ برتر هیچ پاداشی پرداخت نکرده است.

بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز فقط ۸۰۰ دلار برای ۳ برد اولیه خود دریافت کرده و بابت ۲ برد آخر برابر گوای هند (برگشت) و الریان قطر هیچ پاداشی نگرفته‌اند. آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز پاداش خاص و ویژه‌ای برای پیروزی در دیدار حساس روز یکشنبه مقابل سپاهان در اصفهان نیز در نظر نگرفته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    کذب محضه سپاهان همچین رقم هایی نمیده، پاداش ها طبق آیین نامه پرداخت میشود
    • ف دال IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      سه‌پاهانی‌ها نه‌تنها پرداخت‌هاشون، که سایر رفتارهاشون هم خیلی ضابطه‌مند و طبق آیین‌نامه‌ست، دست بر قضاء! از مهمون‌نوازی و چیزخورکردن مهمون‌هاشون با آب‌معدنی‌هائی به پاکی سرمربی سابق‌شون -جناب مربی پاک!!!- گرفته تا کور کردن چشم سرباز -هوادار رقیب و سوپرتراکنش‌های ضابطه‌مند و غش کردن‌های عشقولانه ناداورها و و و و.. که بازگوئی‌اشون توضیح واضحات هست و صدالبته نیازمند هفتاد مَن کاغذ (اونم تو این اوضاع کاغذ)!
  • حق گو IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ولی چه فایده این پاداش ها به دستتون نمیرسه:)))))))) شما نهایت کاری که جلو پرسپولیس میتونین بکنین اینه که برین تو رخکن قایم شین!!!!!!!!!!!!!!
  • مافیای قرمز IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    الان شکوری بیانیه میده که سپاهانی ها به چه مجوزی میخوان پاداش بدن؟!!! اینا نمیخوان ما قهرمان بشیم!!
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      اون تیمی که همیشه دیگری متهم ناکامی خودش میدونه تیم کیسه هست ماحقمون درزمین میگیریم
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    لنگی ها بشتابید و تا دیر نشده از آذری جهرمی وعده پاداش برد سپاهان رو بگیرین
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    تیم صنعتی با پول معادن بیت المال و سرمایه های مملکت و پاداش میلیاردی
  • جک تری دی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    خخخ اره پرسپولیس حکومتی هست و بقیه از اسمان براشون میاره ... جالب اینه تو این چند سال تنها تیمی که تونسته دویست میلیارد درامد داشته باشه پرسپولیس بوده بعد ما وصل هستیم به جای و بقیه نیستن .. حال روز مالی قهرمان چهاردوره لیگ و دو فینال اسیا
  • محسن خان IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    تیم لنگ دو برابرشو از بابا مسعود میگیره صداشو در نمیارن
  • Zzzzź IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    سپاهان اول خداراداره بعدم دعای هواداران پرازشوروعشق وتلاش بچهای تیم ومحرم ومرزبان وساکت عزیز تاکورشودهرآنکه نتوانددیدخواهشم ازمحرم عزیراینه که مصلح رابازی باپیروزی نیاره
    • ناشناس GB ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      خدا هم با محبوب مردم ایرانه نه کسانی که چشم هوادار تیم رقیب کور می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی