چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
۰ |
۳
دستور اکید یحیی گل محمدی؛ حق ندارید به شمال سفر کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات پرسپولیس برای دیدار حساس با سپاهان اصفهان پس از یک روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شد.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که به خوبی می دانست شاگردانش بعد از ۲۰ روز دوری از خانواده و سفر به هند به دلیل قرنطینه اجباری چقدر دلتنگ اقوام و نزدیکان خود هستند، تمرین روز سه شنبه را تعطیل کرد.

با این وجود سرمربی پرسپولیس پس از اعلام تعطیلی تمرین تیمش به شاگردانش دستور اکید داد؛ «مسافرت بی مسافرت! هیچ کس حق سفر به شمال کشور یا جای دیگری را ندارد. خوب استراحت کنید اما مراقب کرونا هم باشید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.»

از آنجایی که فرشاد فرجی مدافع تازه وارد پرسپولیس در ایام تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کرد و در دیدار با اعضای خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شد بنابراین یحیی گل محمدی این مرتبه به شاگردانش گوشزد کرد از سفر به شهرهای خود پرهیز کنند.

در حال حاضر پرسپولیس چند بازیکن شهرستانی همچون؛ فرشاد فرجی، امید عالیشاه، مهدی عبدی (مازندران)، سید جلال حسینی (انزلی)، سعید آقایی (تبریز)، محمد حسین کنعانی زادگان و عیسی آل کثیر( خوزستان)، وحید امیری ( خرم آباد)، احسان پهلوان (مشهد)، میلاد سرلک (اصفهان) و ... را در اختیار دارد که درآستانه بازی با سپاهان اصفهان ممنوع السفر شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی