چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
اگر به جام جهانی صعود نکنیم.../ هشدار به فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با این همه اتفاقات عجیب و غریبی که رخ داده و وضعیت تیم ملی هم به اینجا رسیده، تنها نکته ای که می تواند این فوتبال را به صورت مقطعی نجات بدهد صعود به جام جهانی است.

خبرورزشی - وضعیت فوتبال ایران چنان که ملاحظه می کنید اصلا مناسب نیست. هر از دم از این باغ بری می رسد و هر بار خبرهای مایوس کننده، جان و انرژی را از آدم می گیرد.

یک انتخاب عجیب برای سرپرستی تیم ملی، وضعیت نگران کننده تیم ما در راه صعود به جام جهانی، میزبانی بحرین و برنامه ریزی های اعصاب خراب کن AFC که هیچ اعتبار و وجاهتی برای ما قائل نیستند باعث می شود تا آنچه از دورنمای فوتبال کشور ترسیم می شود چندان امیدوارکنده نباشد.

با این همه اتفاقات عجیب و غریبی که رخ داده و وضعیت تیم ملی هم به اینجا رسیده، تنها نکته ای که می تواند این فوتبال را به صورت مقطعی نجات بدهد صعود به جام جهانی است؛ هیچ اتفاق دیگری جز پروژه صعود، نمی تواند موقتا فوتبال ایران را از این شرایط بحرانی نجات بدهد.

همین فدراسیون که ساختمانش را به خاطر یک شرکت طلبکار بابت قرارداد ویلموتس از دست داده و در واقع هویتش خدشه دار شده هم می داند اگر تیم ملی ایران به جام جهانی صعود نکند، هیچ کس به گذشته ها چنگ نمی اندازد و دیگران مسبب فاجعه احتمالی برای فوتبال ایران نمی داند.

حتی ماجرای میزبانی بحرین هم دیگر نمی تواند بهانه ای تازه برای شکست قلمداد شود؛ بنابراین همان طور که می بینید، فوتبال ایران در دریای توفانی این روزها، تنها یک ساحل نجات خواهد داشت؛ فقط جام جهانی و دیگر هیچ...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی