پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی به برخی ستاره‌های پرسپولیس/ باشگاه پرسپولیس: بازیکنان عاشق را حفظ کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون باشگاه پرسپولیس به احتمال جدایی ستاره‌های پرسپولیس و تلاش این باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکنان واکنش نشان داد.

خبرورزشی - پرسپولیسی‌ها در دو مقطع با حضور در فینال آسیا با مشکل بزرگ کوچ ستاره‌های خود مواجه شدند که نقش تاثیرگذاری در از دست رفتن جام برای آنها داشت.

در فصل ۲۰۱۸ با جدایی رامین رضاییان، وحید امیری، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی و البته مصدومیت چند بازیکن دیگر، آنها در فینال با قوای کمی برابر نماینده ژاپن حاضر شدند و در نهایت مقابل کاشیما نتوانستند به چیزی که انتظار داشتند، دست یابند.

در ادامه نیز این اتفاق در لیگ ۲۰۲۰ هم تکرار شد و با جدایی مهدی ترابی، علی علیپور و شجاع خلیل زاده آنها کار دشواری را پیش بردند تا بار دیگر دست‌شان از جام کوتاه شد.

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اقدام باشگاه برای حفظ ستاره‌های پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از ماه ها قبل به این فکر افتاد و موفق شد با سیامک نعمتی و مهدی عبدی تمدید کند. سعی کردیم دیگر بازیکنان را نیز به باشگاه دعوت کنیم تا مذاکره لازم برای تمدید قرارداد با آنها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس تمام سعی خود را می کند تا همه بازیکنان را بر اساس اعلام سرمربی تیم حفظ کند اما باید بدانید که برخی بازیکنان ما پیشنهاد ۵۰-۴۰ میلیاردی دارند که کار تمدید را سخت خواهد کرد.

شکوری اضافه کرد: تلاش می کنیم تا بازیکنان عاشق پرسپولیس را حفظ کنیم و از این افتخارآفرین‌ها و تعصب آنها باز هم سود ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صفی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    چه خبره .ایناهم باید برن پیشرفت کنند خب. قانون فوتباله دیگه.بازیکن زیاده با این پول میشه چندتا بازیکن خوب جذب کرد .
  • ناشناس IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ببین پسر خوب تحصیلکرده عشقی دیگه وجودنداره که شما حفظش کنی اگر اون افراد عاشق هم پیشنهاد داشته باشند زودتر میرن دادا ...مطمئن باش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی