نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای عجیب درودگر/ قرارداد ویلموتس عالی است؛ فقط یک بندش مشکل دارد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس سابق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: آیا فدراسیون کشورهای ازبکستان ،کره جنوبی و امارات از دولتشان پول نمی گیرند؟

خبرورزشی - صادق درودگر در مورد اینکه اگر فدراسیون فوتبال قرار باشد ۲ میلیون یورو قرض شرکت شستا را پس بدهد، باید حدود ۵۰ میلیارد پرداخت کند و آیا ساختمان ۴ طبقه فدراسیون و سه دانگ باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را پوشش بدهد یا اینکه رقم قرض گرفته شده توسط فدراسیون بیش از این است به نکته های زیر اشاره کرد:

*شرکت شستا فدراسیون فوتبال را نمی شناخته که به ما قرض بدهد یعنی اگر ما الان به این شرکت برویم و بگوییم دوباره ۲میلیون یورو قرض بدهید هیچ موقع این کار را نمی کند. بر اساس مصوبه ستاد تحریم این مبلغ را به خاظر این که کشور در شرایط تحریم ظالمانه است مقرر شد این پول را بدهند بعد از اینکه ما از فیفا پول گرفتیم عودت بدهیم. متولی و مسئولش را هم وزارت ورزش و جوانان شناختند. بعد از اینکه پول را گرفتیم، آن زمان ۲۲ میلیارد تومان بابت این ارز، پول پرداخت شد.

*متاسفانه توسط برخی دوستان رسانه‌ای که الان خوشبختانه مسئولیت دارند جوسازی صورت پذیرفت. نماینده مجلس و چند نفر از افراد سیاسی که در درگیری‌های سیاسی با مسئولین دولت و شستا بودند، آمدند. این موضوع را علیرغم اینکه پیش نویس آن امضا شده بود و اسناد و مدارکش هم موجود است، امضای معاونت های حقوقیشان وجود دارد. مدیر برندینگ شرکت رایتل هم قرارداد را منعقد کرد. در حضور مدیرعامل شستا و معاونت هلدینگ شستا این قرارداد امضا شد.

*منتظر بودیم تاج ازسفر بیاید و امضا کند. این جو سازی ها باعث شد این دوستان عطای کار را به لقایش ببخشند و ترسیدند. بعد از آن هم مناقشات سیاسی و این جناح برای آن جناح، باعث شد این فشارها را بیاورند. الان یک عمل بسیار زشتی که در بین ۲۱۱ عضو فیفا اصلا سابقه تاریخی ندارد،  در کشور ما صورت پذیرفت که برای منافع ملی کشور ما خسارت بار است. اگر یک آدم طلب کار دم خانه بدهکار برود، خانه اش را توقیف نمی کند.

*آیا فدراسیون کشورهای ازبکستان ،کره جنوبی و امارات از دولتشان پول نمی گیرند؟ رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در گزارشی که قبل از مقدماتی جام جهانی داد گفت ۲۰۰میلیون برای فدراسیون، ۲۰۰میلیون برای لیگ و ۸ میلیون برای تیم های ملی از دولت کمک لجستکی می‌گیریم. یعنی پول نمی گیریم. هتل و هواپیما و... می‌دهند.

*من با مسئول پییگیری پرونده حقوقی فدراسیون فوتبال دو سه هفته پیش در مورد ویلموتس صحبت کردم. خودم هم قرارداد ویلموتس را خواندم. وکیلی که پیگیر قرارداد است گفت این قرارداد بسیار خوب است. فقط یک بند ایراد داشته که از آن یک بند استفاده کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    خخخخ باید به جناب درودگر گفت: این "فقط یک بند ایراد دارد"، حکایت همون فردی هس که از هواپیما پرتش می‌کنن بیرون!! خلبان در موردش میگه: اون مرحوم نود و نه درصد راه رو سالم پایین اومد فقط یک درصد آخر مسیر رو خوب طی نکرد!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی