چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
۱ |
۱
خروج از قرنطینه یک بازیکن را به لیست پرسپولیس اضافه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن کرونایی پرسپولیس که اجازه ورود به قرنطینه را نداشت به تمرینات تیم باز می‌گردد.

خبرورزشی - سعید آقایی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود در زمان بازگشت پرسپولیس از گوآ نتوانست به اردو تیمش ملحق شود و اجازه ورود به قرنطینه را پیدا نکرد تا برخی رسانه ها گمانه زنی کنند که او بازی با سپاهان را از دست می دهد و به دلیل دوری از تمرینات گروهی با تیم به اصفهان سفر نخواهد کرد اما پایان قرطینه پرسپولیس به سود سعید آقایی شد.

آقایی که ۱۴ روز باید قرنطینه می شد بعد از منفی شدن تست کرونا خود آماده بازی است. او که بازیکن سابق سپاهان  بود انگیزه بالایی برای نمایش توانایی های خود برابر تیم سابقش را دارد و می خواهد جایگاهش را در ترکیب اصلی پرسپولیس پس بگیرد .

آقایی در دور جدید تمرینات می تواند حاضر باشد و تیمش را در بازی با سپاهان همراهی کند.

آقایی برای رسیدن به ترکیب اصلی رقیب جدیدی به نام وحید امیری پیدا کرده و برای قانع کردن سرمربی که به ترکیب برنده دست بزند کار سختی پیش رو دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    بازی با سپاهان باید با خونسردی و زیرکی تمام انجام داد . زیاد از حالت طبیعی به احساسی تغییر نکنید خیلی باید مراقب بود امسال عطش سپاهان بیشتر از همه تیمهای دیگر هست .باید آرامش داشت و با احترام به نوید کیا بازی باید منصفانه و بدور از انگیزه های شخصی و احساسی تمامش کرد به امید پرسپولیس با انگیزه و نیرومند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی