نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
۷ |
۴
طعنه علیرضا اکبرپور به دستیار پیشین فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم به سکوی پرتاب فراز کمالوند تبدیل شد.

خبرورزشی - علیرضا اکبرپور سرمربی استقلالی تیم ماشین سازی تبریز در خصوص تعطیلی فعالیت های این تیم و شروع مجدد تمرینات تیمش گفت: به دلیل مشکلات مالی به دستور مدیریت فعالیت‌های تیم تعطیل شد و بعد از صحبت هایی که میان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان با مالکان باشگاه صورت گرفت گفته‌اند تمرینات را برای شروع مسابقات از سر بگیریم و از دوشنبه تمرینات شروع شد و امیدوارم بتوانیم در بازی شنبه آینده برابر تیم سایپا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

اکبرپور در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: البته من الان تمام فکر و ذکرم به ماشین سازی است اما برای استقلال مثل همیشه بهترین‌ها را آرزو دارم خوشحالم به نوبه خودم در سال‌هایی که به عنوان بازیکن یا مربی در تیم های پایه‌ای حضور داشتم خالصانه تمام توانم را برای خدمت کردن به استقلال انجام دادم و پایان این دوره از همکاری ام با قهرمانی تیم نوجوانان استقلال در لیگ برتر پایتخت بود.

 سرمربی ماشین سازی در خصوص تغییرات رخ داده در کادرفنی تیم استقلال گفت: مجیدی و همکارانش به کار اشراف دارند و هر گاه احساس کند به نفر جدیدی نیاز است فرد مورد نظرش را به استقلال اضافه می‌کند خوشبختانه باشگاه استقلال همواره سکوی پرتاب و موفقیت بازیکنان و مربیانش بوده است و می‌بینیم که بیشتر از نصف مربیان لیگ برتری از مکتب باشگاه استقلال هستند و در لیگ دسته اول و دسته دوم نیز استقلالی‌های زیادی سرمربی و مربی هستند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    چرا حاشیه درست می کنین . خب خود اکبرپور هم بواسطه موفقیت در استقلال پیشنهاد مربیگری دریافت کرده .
    • شهرام IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      منظورش این بود که درست نبود وسط فصل تیمی که باهاش معروف شد را رها کنه مثل خودش که با قهرمانی نوجوانان استقلال از تیم جدا شد. کمالوند لااقل میزاشت پایان فصل میرفت تا تیم به مشکل (عمدتا حاشیه) نخوره. وگرنه مجیدی با هر کادر فنی که داشته خوب نتیجه گرفته
  • شمسعلی. IL ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    پرایدم هم زیاده
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    مرحوم حجازی می گفت اکبرپور را خودم به استقلال اوردم ولی بی معرفت حتی یک زنگ هم برای تبریک سال جدید بهم نزد
  • امیر IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    کیسه کسا بد به ترس افتادن بعد رفتن کمالوند دوباره میترسن طرف با یک باخت قهر کنه بره مخصوصا که بزرگترین حامی اش بدهکار بانکی در اومده...
  • ....... US ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    این بابا بیشتر تو ما یه های رفتن به مکتب سخنرانی می کنه . حقش هم اینه که حا لا حالا ها باید به مکتب بره !! حالا فرقی نمی کنه مکتب ننه علی باشه یا استقلال . فقط مکتب باشه .
  • حق گو IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    کلی به این حرفت خندیدم آقای اکبرپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی