نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رونمایی از استقلال بدون فراز؛ روند پیروزی‌ها متوقف می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از کارشناسان معتقدند با توجه به نقش مهمی که فراز کمالوند در پازل تاکتیکی استقلال ایفا می‌کرد، این تیم در غیبت مربی سابق خود که حالا هدایت سایپا را برعهده گرفته است دچار چالش می‌شود.

خبرورزشی - استقلال در حالی یکشنبه هفته آینده بدون کمالوند مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد که از اواسط اسفندماه تا جمعه شب گذشته که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاتمه یافت، از ۱۰ بازی خود که در دوران بازگشت فرهاد مجیدی و قرار داشتن فراز کنار دست او برگزار شد، ۶ پیروزی به دست آورد، ۳ مسابقه را با تساوی تمام کرد و فقط یک‌ مرتبه (برابر الدحیل قطر) مغلوب شد.

آماری که البته نمی‌توان همه آن را به بودن یا نبودن فراز کمالوند نسبت داد ولی به هر حال از مسابقه با ذوب‌آهن، استقلال را بدون مدیر فنی که فرهاد مجیدی آورده بود، خواهیم دید و باید منتظر بمانیم و پس از کسب نتایج مقابل سبزپوشان اصفهانی و البته سرخپوشان تهرانی عملکرد کادر فنی استقلال را بررسی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    چه خبره؟چه خبره اینقدر فراز کمالوند .فراز کمالوند راه انداخته اید اگر مربی در سطح خیلی بالایی بود از مربیگری لیگ یک به استقلال نمیآمد .انگار یورگن کیلیپ یا خوزه مورینیو از استقلال رفت بابا مورینیو با اون عظمتش بدلیل کسب نتایج ضعیف از تاتنهام انداختنش بیرون .این که دیگه .....با این کارها استقلال رو به حاشیه میبرید و در نتیجه تکرار مافات و عدم کسب جام
  • نادر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    پیشنهاد میکنم از مربیانی که تجربه موفقی نداشتند استفاده نکنید...خرمگاه و نامجو و مرفاوی جوابشون را پس داده اند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی