تلاش برای بازگشت سه ستاره پرسپولیس/ یک بازیکن در اختیار کادر فنی قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش ما این است که ۳ بازیکن خوب این تیم به بازی با سپاهان برسند ضمن این که سرلک از امروز تمرینات گروهی خود را آغاز کرد.

خبرورزشی - علیرضا حقیقت افزود: شرایطی که در لیگ قهرمانان آسیا و هند داشتیم کار را برای بازیکنان بسیار سخت کرد و با توجه به شرایط بد آب و هوایی و فاصله بازیها، فشار مضاعفی روی تیم بود که با مصدومیت هایی همراه شد.

وی ادامه داد: تیم پزشکی با همه این شرایط تمام تلاش خود را کرد تا بازیکنان در بهترین شرایط باشند و کمترین آسیب را ببینند. میلاد سرلک، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی با مصدومیت مواجه شدند که سرلک از امروز به تمرینات گروهی بازگشت و تلاش برای حضور سایر بازیکان ادامه دارد.

پزشک پرسپولیس تاکید کرد: تمام تلاش و برنامه فشرده ما روی این مساله متمرکز است که با دعای هواداران، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی هم برای بازی با سپاهان در اختیار کادر فنی قرار بگیرند تا از این بابت مشکلی نداشته باشیم. 

حقیقت خاطر نشان کرد: برای ریکاوری و تغذیه بازیکنان، نکات ویژه‌ای را لحاظ کرده‌ایم تا بازیکنان از ناحیه بازی‌های سنگین و فشردگی مسابقات دچار مشکل نشوند و بازی‌های باقیمانده را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر به دلیل شرایط و وضعیت بد کرونا در کشور هند مجبور به قرنطینه کردن بازیکنان بودیم که با تست هایی که انجام شد از بابت سلامتی بازیکنان خیالمان راحت شد و کل کاروان در صحت کامل به کشور بازگشتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    اخرین تلاش های بابا مسعود برای تیم پیروزی..!! یعنی میخاد تو این یک ماه جوری لنگ رو ببنده که تا ۱۰ سال بعد مشکلی چیزی نداشته باشن..
  • مازنی ام IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    گفته بزرگان؛ با اصالتا خوب می دونند پرسپولیس نامی به بزرگی تاریخ. ❤️ پرسپولیس=عشق
    • پنجعلی ۵ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      اصل ارگانها ، رسانه ها و مجامع جهانی هستن که اسم هر تیمی رو طبق انچه که هست میشناسن . و گرنه خیلی از تیمها در ایران هر دو سال یکبار اسم عوض کردن پس باید به همون اسم قبلی نام برده بشن ؟ زنده باد پرسپولیس بزرگ ، شه هم ولایتی بلاره خار جواب هدایی
  • طوفان زرد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    نگران نباشید، اگه لازم باشه بابامسعود انقدر بازیاتونو عقب میندازه که تموم مصدوماتون خوب بشن!
    • اولونگا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      بالاخره باید یه فرقی بین پرطرفدارترین تیم آسیا با بقیه تیمهایی مثل کیسه باشه دیگه.مگه نه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    افرین بچه ها شما میتونید داداشا شما بهترینید خودتونم میدونید کجا دارید بازی میکنید
  • مجـتبی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    پرسپولیس بقدری بازیکن بزرگ داره اگر اونا هم نرسن با تیم دوم بقول شما کیسه کشا بازی میکنیم و حتما سپاهان و استقلال را میبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی