نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۳
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
۳ |
۱
سردار گزینه اول زنبورها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه روسی در مورد احتمال حضور سردار آزمون در تیم دورتموند به جای گلزن نروژی خبر داد.

خبرورزشی - در روزهای اخیر شایعاتی در مورد امکان حضور مهاجم ملی پوش کشورمان که در تیم آلمانی شنیده شد.

بعد از آنکه نیکو اسکیرا، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی در مسائل نقل و انتقالات برای نخستین مرتبه عنوان کرد مدیریت دورتموند در حال بررسی وضعیت آزمون از تیم زنیت روسیه برای فصل آینده است، سایت نوا اسپورت در گزارشی تکمیلی عنوان کرد زردپوشان وستفالن احتمال می دهند در تابستان ارلینگ هالند، مهاجم هدف و ۲۰ ساله خود را واگذار کنند.

از این رو در حال بررسی وضعیت چند گزینه جهت جانشینی هستند که آزمون یکی از این موارد است. البته همین سایت در ادامه عنوان کرد آزمون به خاطر عملکرد خوبش فقط مورد توجه دورتموندی‌ها نیست. بلکه در رادار رم، آتالانتا، والنسیا و سویا نیز قراردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    صبح بلند می شیم سردار می خواد بره آرسنال ظهر دوباره اتلتیک شب لیورپول فردا ناپولی پس فردا بارسا یه ماه دیگه بایرن یه سال دیگه دورتموند واقعا خسته نشدید.
  • امید رباطنیلی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    جالبه هر سال گزینه اول بهترین تیم های اروپاست ولی اخرش لیگ روسیه رو بغل میکنه!!!!!
  • .،. IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    سردار همین الانش دوسال دیر داره میره ولی امیدوارم تصمیم منطقی بگیره دو حالت بیشتر نداره حالت اول که خیلی احتمالش کمتره اینکه زنیت پیشنهاد تمدید قرارداد بده که از رفتار اخریشون مشخصه زیاد میل به این کار ندارن چون یه فصل دیگه از مدت قراردادش باقی نمونده و می خوان تا سنش بالاتر نرفته از سردار کسب درآمد کنن حالت دوم اینکه سردار پیشنهاد رسمی از دورتموند بهش رسیده رو قبول کنه و منتظر فروش هالند و وفق دادن خودش با سیستم مارکو روز باشه که اگه رفت دورتموند موفق باشه ولی نکته مهم اینجاس که زنیت بدش نمیاد سردارو بفروشه وگرنه فصل بعد به صورت آزاد از تیمشون میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی