نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
۱ |
۵
سرنوشت نامشخص ستاره گلزن پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرنوشت شهریار مغانلو که به صورت قرضی به جمع سرخپوشان پیوسته برای ادامه همکاری در پرسپولیس مشخص نیست.

خبرورزشی - شهریار مغانلو که در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی و برای نیم فصل به پرسپولیس پیوست، مشخص نیست که آیا فصل آینده هم در این تیم می‌ماند یا خیر.

باشگاه سانتاکلارا برای پیوستن قرضی مغانلو به پرسپولیس آنهم برای نیم فصل مبلغ ۵۰ هزار دلار از تیم پرسپولیس دریافت کرد. البته این مبلغ نه از سوی باشگاه که از سوی یکی از هواداران متمول پرسپولیس که خارج از کشور زندگی میکند پرداخت شد تا مغانلو پرسپولیسی شود.

بیشتر بخوانید:

حالا شنیده می‌شود با توجه به درخشش مغانلو در چند بازی اخیر مدیران باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه قطعی مغانلو مبلغ هنگفتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار می‌خواهند که قطعا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند در شرایط فعلی این پول را پرداخت کند.

از طرفی با توجه به رضایت گل‌محمدی از مغانلو و اینکه خودش هم می‌خواهد در پرسپولیس بماند پروسه مذاکرات برای گرفتن رضایت نامه کامل قطعی یا نهایتا حضور قرضی یکساله این مهاجم در دستور کار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    چرا نباید پرسپولیس این پول رو بده؟چرا استقلال واسه نادری میتونه 200 هزاردلار بده ولی پرسپولیس نمیتونه واسه شهریار اون پول رو بده؟پرسپولیس همین الانش 2.5 میلیون دلار تو afc پول داره خوب چرا نباید شهریار رو نگه داریم؟اگه شهریار نمونه همون پول رضایت نامه شهریار رو برمیدارن میرن یه مهاجمی میارن که به درد پرسپولیس نمیخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی