نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمله بی‌سابقه کیهان به عزیزی خادم/ پرداخت حق السکوت در شب‌نشینی با سردبیران ورزشی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سردبیران رسانه‌های ورزشی باعث شد تا روزنامه کیهان به رئیس فدراسیون فوتبال حمله کند.

خبرورزشی - سرانجام پس از چند روز انتشار شایعات پیرامون اتفاقات رخ داده در ضیافت افطاری فدراسیون فوتبال،روزنامه کیهان در شمارگان امروز خود با انتشار سرمقاله ای واکنش تندی نسبت به فعالیت عزیزی خادم نشان داده است.

در بخشی از این مطلب که در عنوان آن برپایی شب نشینی فدراسیون فوتبال و تطمیع رسانه ها با کارت هدیه چند میلیونی به چشم می خورد آمده است:

در روزهایی که اهالی فوتبال تصور می کردند مدیران فدراسیون در حال رایزنی فشرده برای لغو حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت میزبانی بحرین از بازیهای تیم ملی هستند، آقایان بساط افطاری را برای تعدادی از سردبیران ورزشی پهن کرده بودند و با ارایه کارت هدیه های چند میلیونی در تلاش برای همراه کردن انها با رییس فدراسیون فوتبال بودند!

حمله بی‌سابقه کیهان به عزیزی خادم/ پرداخت حق السکوت در شب‌نشینی با سردبیران ورزشی!

این اتفاق در شرایطی رخ داده که همین مدیران پس از پیروزی در انتخابات مدعی شده بودند که با نگاهی نو به دنبال توسعه هستند، ولی گویا منظور از "نگاه نو" همین کارت هدیه های چند میلیونی بود که از بودجه فوتبال به برخی سردبیران ورزشی پرداخت شد.

آقای عزیزی خادم گویا فراموش کرده اند که همین چند هفته قبل در بیانیه ای از کسری ها، بدهی ها و قراردادهایی گفت که همچون زنجیر به پای فوتبال ایران بسته شده اند. او همچنین یاد آور شد که با هدف خدمت به فوتبال ایران در فضای شفاف وارد شده اما آواری از مشکلات متنوع و متعدد بر سرش ریخته است. با تمام این تفاسیر عزیزی خادم در کمتر از چند ماه هنرش را نشان داد و توانست از زیر تمام آوارها چند میلیون پول بیرون بکشد و به عنوان حق السکوت به تعدادی از سردبیران ورزشی بدهد.

 کیهان در این مقاله همچنین آورده است: این گونه رفتارها نشان می دهد تمام حرف های گذشته آقایان چیزی جز شعار نبوده، ولی گویا آنها فراموش کرده اند که  اگر قرار بود این کارها جواب دهد، دو دهه قبل جواب می داد که رییس اسبق فدراسیون فوتبال که اتفاقا کارکشته تر و مدعی تر از مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال بود، مشاوران ۴۰۰ هزار تومانی دور خودش جمع کرده بود ولی نتوانست کاری از پیش ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    خوب بالاخره کسی که تونست در حضور علی کریمی بشه رییس فدراسیون معلوم چجوری به این مقام رسیده دیگه حالا هم وقتش رسیده که حق کسایی که بهش تو این راه کمک کردن رو بده با این فدراسیون استقلالی روزای سختی در انتظار فوتبالمون البته به جز استقلال
  • ناشناس IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد..!!!
  • اشکان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    بعد اومدن درستش کنن گفتن این هدیه ها ۱۰ میلیون بیشتر نبوده خب مشخص وقتی باج بدی بایدم سرپرست تیم ملی رو هر کسی که گفتن بگی چشم انجام وظیفه شد
  • غضنفر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    خدا به داد این رئیس کم تجربه، رفیق باز، همشهری دوست، مدعی دانش روز و بی اطلاع از همه چیز و همه جا، گرفتار در مشکلات وحشتناک مالی به جای مونده از رفقای سابق خودش، درگیر هزار پرونده و روابط بی سروته با کنفدراسیون آسیا، بی هیچ برنامه ای و اما با اینحال خنده رو تر از کفاشیان برسه اما بیش تر از اون خدا به داد ما و فوتبال ایران برسه که این آدم با این همه سجایا و مزایا شده رئیس فوتبال!
  • علی US ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    خدا به داد فوتبال ایران برسه با این رئیس بی اطلاع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی