نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دستیار مجیدی وسوسه شد اما دستیار گل محمدی نه!/ قدر این مربی را بیشتر بدانید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سایپا پیش از فراز کمالوند ابتدا به حمید مطهری پیشنهاد سرمربیگری داده بود اما دستیار گل محمدی راضی نشد، پرسپولیس را تنها بگذارد.

خبرورزشی - پس از برکناری ابراهیم صادقی از تیم فوتبال سایپا، مدیران این باشگاه با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردند تا هرچه زودتر سرمربی سایپا مشخص شود.

بر همین اساس مدیران باشگاه سایپا ابتدا با حمید مطهری وارد مذاکره شدند در حالی که همراه با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جزیره گوا به سر می‌برد. دستیار یحیی گل‌محمدی خیلی محترمانه به دست اندرکاران باشگاه سایپا اعلام کرد با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید به آن وفادار بماند. حمید مطهری وقتی اصرار مسئولان باشگاه سایپا را دید رفتار حرفه‌ای پیشه کرد و از آنها خواست با توجه به قراردادش با پرسپولیس بهتر است با مدیران این باشگاه مکاتبه یا مذاکره رسمی داشته باشند. با تمام این تفاسیر مربی پرسپولیس تصمیم خود را برای ماندن و کمک به تیمش و یحیی گل محمدی تا پایان قراردادش گرفته بود و قصد جدایی نداشت. حمید مطهری پیش‌تر و در ابتدای فصل جاری و حتی پس از جدایی وحید فاضلی از نساجی مازندران پیشنهاد سرمربیگری این تیم شمالی را از مالک باشگاه قائم‌شهری دریافت کرده بود که آن را به دلیل تعهد به پرسپولیس نپذیرفت. پیشنهاد باشگاه تهرانی سایپا نیز نتوانست حمید مطهری را وسوسه کند و ترجیح داد همچنان دستیار یحیی گل‌محمدی بماند تا اینکه پرسپولیس را در این مقطع از فصل تنها بگذارد و برود.

این درحالی بود که مشابه همین اتفاق برای دستیار فرهاد مجیدی در استقلال رُخ داد. مدیران باشگاه سایپا پس از نومیدی از استخدام حمید مطهری سراغ فراز کمالوند رفته و این مرتبه توانستند دستیار استقلالی‌ها را جذب کنند. دستیار فرهاد مجیدی با اصرار از سرمربی استقلال رضایت گرفت تا به سایپا برود و با یک خداحافظی از جمع آبی‌ها جدا شد. بدون قضاوت در خصوص تصمیم دستیار فرهاد مجیدی این اتفاقات در هفته‌های اخیر قابل تأمل است.

پرسپولیسی‌ها باید قدر حمید مطهری را بیشتر بدانند. مردی که ثابت کرده است در کنار دانش فنی بالا بسیار متعهد است و حاضر نیست به هر قیمتی زیر امضاء و قراردادش بزند.

جالب آن که پس از این ماجرا و جدایی دستیار فرهاد مجیدی از استقلال، بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از حمید مطهری و وفاداری این مربی تعریف و تمجید کرده و او را ستودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گالیله IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    پول مفت وباد اورده فقط در تیم خاصه و در هیچ جا از این پولهای باد اورده خبری نیست کجابره بهتر از اینجا
    • حامی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      مطمئنن پولی که به عنوان سرمربی بودن میگیره بیشتره دوست عزیز فرق باشگاه بزرگ و معمولی همین جاها مشخص میشه اینکه فراز بعد از شاهین گفت تاآخرفصل رونیمکت هیچ تیمی نمیشینم نشان از شخصیت والاشه
  • شمسعلی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    اخههههه مرد حسابی این رو که کل عمرش دستیاربوده و نفر دوم بوده با فرازی ک نزدیک ده پونزده سال سرمربی بوده تو تیم های لیگ برتری یکی نکن رای اون دستیار بودن سخته یک سری ادم ها همیشه و ت ا ابد دستیار میمونن.چون میدونن چیزی تو چنته ندار و تو نقاب یک دستیار با دانش میتونن پول بچاپن یک عمر والله یاو یک کلاس درست حسابی نرفته چون تو فوتبال برتر القا شده این ادم بادانشه هم عین طوطی تکرار میکنن.دانش از کجا میاددد؟مگه با کلاس و این چیزها کسب نمیشه؟؟
    • حامد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      خودتونم خوب میدونیدکه فرهادمجیدی همیشه ازاین اون کمک میگیره این چندتابازی هم که توآسیا نتیجه گرفتیدبه لطف یه دستیارپرسپولیسی بود.ببینیدهمین الان چطورداره دنیال یه دستیارخوب میگرده چون خودش چیزی توچنته نداره اینقدری که درگیرپیداکردن یه دستیارخوب میگرده ودرگیراینه که بازیکناتومجازی وشب نشینی نداشته باشن به دنبال تمرین دادن تیم نیست.ازتوهم خودتونودورکنیدکه یواش یواش روکل زندگیتون تاثیرمیذاره
    • سرباز IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      پروفسور مورینیو و برانکو و کی‌روش هم دستیار بودن.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    اصلالت ، مکتب و تعصب نصیب هر فرد و تیمی نمیشه . مرسی حمید جان که هستی برامون
    • پیروزی چی ها IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      نه عزیزم اشتباه نکن ...پول ولابی و مافیا بازی شما جماعت لنگ است که توسط مافیای لنگ حمایت می شوید و اینقدر سیبیبل شو چرب کردید که نره..به هر حال یه روز این تاریخ همه وقایع رو گواه خواهد داد که چهل سال مافیا بازی لنگ و ننگ و فسادش در فوتبال این کشور چه جام های فاسد و تقلبی رو نصیب شون کرد..!!
    • مهدی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      دوست عزیز تمام مربیان بزرگ دنیا اول دستیار مربیان بزرگ بودن،و شرایط لازم هرتیم د مرحله اول جمعوجورکردن تیم ازلحاظ روحی روانیه،روح و روان که خوب باشه بقیه خودش درست میشه،مطهری خوب میدونه اگه ازپرسپولیس(بااین همه حمایت )بره ره به جایی نمیبره و یه ساله آبروش به بادمیره،مجبوره بمونه زیر سایه پیرکزی نونی بخوره، ما هم یه فامیل داشتیم نردیک به ۳۰سال شاگرد یه گچکاربود هیچوقت سعی نکرد خودش استاد بشه،میگفتیم چرا میگفت مسئولیتی داره،من نمیخوام کار کمالوند رو تاییدکنم ولی کار مطهری روهم نشانه وفاداری نمیدونم و تاییدنیست،داره زیرسایه گلممد نون درمیاره،بره دیگه مگه پیتزایی ساندویجی بزنه
  • غضنفر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    بعد از یحیی حمید مطهری سرمربی بعدی مونه
  • حامد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    و اما تحلیل یک الاستقلالی: خونواده کمالوند و گروگان گرفتن و گفتن چون ما میخوایم پروژه تضعیف الاستقلال و شروع کنیم باید پیشنهاد سایپا رو قبول کنی :))))
  • ارش IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    چون كمالوند ديگر درليگ برتر مشترى نداشت با سياست خاص خود استقلال را سكوى پرتاب خود كرد تاتيم ليگ برترى براى خود پيدا كندكه در اين كار هم موفق شدسوابق وى درشهردارى تبريز ومحروميت اوهنوز در ذهن ها مانده
  • ممد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    ببین چقدر تو پیروزی پول میگیره که نمیتونه ولش کنه
  • محمد رسول IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    هیچوقت مکتب پرسپولیس با مکتب کیسه برابر نیس حتما وزیر کمالوند رو وسوسه و فراری داده
  • کیان مهر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    حتما خودش رو در حد باشگاه سایپا ندانسته و مطمئن نبوده موفق میشه ولی فراز به خودش اطمینان داشته که رفته شایپا
  • احمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    دوستان بدون هرگونه تعصب واعصاب خوردی برای خودتان. لطفا یه کمی منطقی باشید.اولا تیمی که تو آسیا بزرگترین تیم هست واندازه کل تیمهای دیگه هوادار داره. درنتیجه پول هم بیشتر داره بازیکن خوب هم بیشتر داره واما مهمتر پارتی هم بیشتر داره. پس چرا الکی خودتون راناراحت میکنید. سرتون را پایین بنداز ین وکمتر غصه بخوریت. آخه قهرمانی تو آسیا با 3 تیم کابوس و تیم روستای پی اوزا. وروستای چل بایم هم شد قهرمانی؟
  • شاهین IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    نه عزیزم باختن به محمدان بنگلادش شد قهرمانی وافتخار در اسیا..........60 سال حسرت یک قرن حسرت حسرت ستاره اسیا......حمید مطهری هم تا ابد دستیار میمونه.... شک نکنید هیچوقت سرمربی نمیشه اگه امثال باقری ومطهری میتونستن تا الان سرمربی میشدن منها جون اینجا حمایت زیاد ه وقهرمانیهای سفارشی هست میمونن وپولشم میگیرن...هرجابرن موفق نمیشن....
  • حق گو IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    سفارشی به فینال آسیا رفتن رو یادت رفت بگی
  • ایمان عشقپولیسی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    همه میدونن که فراز پرسپولیسیه واصلا علاقه ای به استقلال نداره وبه قول دوستمون استقلال سکوی پرتابش بود ولی مطهری عاشقه تیمشه وبا غیرت کار میکنه همه که مثل شما کیسه کشا وطن فروش نیستن ماییه ننگیدپرچم ایران و جلوی عربا پایین دادید با زیرابتون ❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی