۳ گزینه نهایی دستیاری مجیدی/ انتخاب فرهاد از میان دو استقلالی و یک مربی خارجی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تا پیش از شروع مسابقات و اردوهای تیم ملی دیدارهای مهمی در پیش دارد اما به نظر می‌رسد اضافه شدن دستیار جدید به بعد از این دیدارها موکول شود.

خبرورزشی - طی روزهای گذشته و بعد از جدایی ناگهانی فراز کمالوند شایعات زیادی پیرامون جانشین وی روی نیمکت استقلال مطرح شده است و در این میان اسامی زیادی از جمله جیری ساناک، یک مربی کروات و حتی مربیان داخلی برای حضور در کادرفنی استقلال به گوش می‌رسد.

اما به نقل از نزدیکان باشگاه، اخبار حاکی از این است که فرهاد مجیدی در سکوت در حال بررسی و انتخاب گزینه‌های خود می‌باشد و ظاهرا خلیل زاده تنها فردی است که از جزییات تصمیم مجیدی باخبر بوده و شنیده می شود بیژن طاهری، مجید نامجومطلق دو مربی سابق استقلال و یک گزینه اسپانیایی بنام آلبرت، گزینه‌های اصلی دستیاری مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال هستند.

استقلال تا پیش از شروع مسابقات و اردوهای تیم ملی دیدارهای مهمی در پیش دارد اما به نظر می‌رسد اضافه شدن دستیار جدید به بعد از این دیدارها موکول شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چهل سال سایه مافیای لنگ IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    مطهری دستیار یحیی مو مصنوعی از مدت ها پیش میخاد از لنگ بره ولی بابا مسعود نمیذاره برای تیم سوگلی ش اتفاق بیفته.. ولی هنور استقلال از آسیا برنگشته کمالوند رو حفط نکردن..خلیل زاده رو دستگیر کردن..برای میلیچ داستان و خزعبلات درست کردن..خدا از این مافیای لنگ نگذره که چهل سال سایه ننگ و فسادش بر این فوتبال حاکم است ..انشالله به امید روزی که این مافیا نابود بشه..
    • Arash.rdj IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      1:نمی‌دونم خدا چرا به بعضی از هوادار های استقلال یک ذره قدرت تجزیه و تحلیل و استفاده از عقل رو نداده؟! آخه نرد مومن خلیل زاده اختلاس کرده چه ربطی به پرسپولیس داره؟ بر اساس این منطق شما حتما باید گفت آقای هدایتی رو مافیای استقلال زندانی کرده! نه عزیز من، هر کسی خلاف کرد باید تاوان کارشو پس بده! دوست عزیز شما این اطلاعات رو از کجا به دست آوردین که آقای مطهری میخواسته از پرسپولیس بره؟ کدوم مصاحبه ای از ایشون وجود داره که گفته باشه میخواد از پرسپولیس بره؟ نه عزیز من پرسپولیس اینقد بزرگ هست که هیچ احدی نخواد ترکش کنه،و فقط در صورتی که اخراج بشن از پرسپولیس جدا خواهند شد، اگه استقلال برای آقای فراز کمالوند اینقد ارزشمند داشت مطمئن باش ترکش نمیکرد، کمالوند چون میدونست استقلال به هیچ رتبه ای در لیگ و آسیا نمیرسه زودتر از ازش جدا شد تا اعتبارشو بخاطر فرهاد مجیدی بی تجربه از دست نده! در ضمن جریان ملیچ حتی اگه به پرسپولیسی ها ربط داشته باشه نتیجه پست فطرتی تعدادی از استقلالی هایی بود که به دروغ زیر آب پرسپولیس رو زدن، هر چند جریان میلیچ از صحبت های سرمربی تیم خودتون درز پیدا کرد و...
    • Arash.rdj IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      2:و احتمالا دروغ نباشه، هر چند این حرکات در شان هوادارهای فهیم پرسپولیس نیست و کار ناشایستی هست، ولی متاسفانه نتیجه رفتار تعدادی از استقلالی ها بود. چاه مکن بهر کسی...
  • اسی 4444 IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    اگر دستیار خارجی خوب نشد هم بیژن خان طاهری خوبه هم آقامجید نامجو مطلق انشالله که هر چی خیر هست همون بشه
  • م IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    ولا باید بین ستارهمدانی وروانخوا.اقای مجیدی انتخاب کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی