جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۰ |
۴
آبی‌ها این‌گونه زنده شدند
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر زانتی می‌گوید: آنتونیو کونته پیش از هر چیز اخلاق و ذهنیت کاری را برای اینتر به ارمغان آورده و به نوعی اینتر را زنده کرد.

خبرورزشی - خاویر زانتی نایب‌رئیس باشگاه اینتر از آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی این تیم تمجید ویژه‌ای کرد و از مشکلاتی که همچنان باشگاه با آن سر و کار دارد، سخن گفت.

او در مصاحبه با روزنامه آرژانتینی «لاناسیون» گفت: «ما به عنوان یک باشگاه هنوز می ‌توانیم پیشرفت کنیم. کونته در طول ۲ سال کار خارق‌العاده‌ای انجام داد و اکنون این ما هستیم که باید سازوکار داخلی را بهبود ببخشیم و رویای رسیدن به چیزهای بیشتر را داشته باشیم. مشکلات مالی همچنان پابرجاست و ایجاد تعادل مالی مجدد ممکن است چند سالی طول بکشد. ما برای خوشحال کردن اسپانسرها به بازگشت هواداران به ورزشگاه نیاز داریم. اساساً بازگشت به شرایط عادی منظورم است. ما نباید پنهان شویم، ما در لحظه‌ای حساس قرار داریم، اما به چنین چیزی نیاز داریم تا بتوانیم گامی بزرگتر و رو به جلو برداریم. آنچه ما نیاز داریم یک استراتژی گسترده است که پایداری را در بلند مدت تضمین می‌کند.»

زانتی ادامه داد: «کونته پیش از هر چیز اخلاق و ذهنیت کاری را برای اینتر به ارمغان آورده و به نوعی اینتر را زنده کرد. او حتی جوان‌ترین بازیکنانش را متقاعد کرد که پروژه‌اش واقعاً می‌تواند کارساز باشد. از روزی که آنتونیو هدایت اینتر را برعهده گرفت، روزی نبوده که او به فکر پیشرفت این تیم نباشد.کونته باشگاه را متقاعد کرد که او را دنبال کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی