نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
۲۸ |
۴
 پرسپولیس تیم دوم اصفهانی‌هاست!/ حساس‌ترین گل ملی را خداداد زد؛ گل باشگاهی را من!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سپهر حیدری در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان می‌گوید: در گذشته‌های نه چندان دور در اصفهان، تیم پرسپولیس تشویق می‌شد و به نوعی تیم دوم مردم این شهر بعد از سپاهان بود.

خبرورزشی - حدود ۱۳ سال پیش مدافع اصفهانی وقت پرسپولیس با گل دقیقه ۹۶ خود به سپاهان، توانست این تیم را در میان ناباوری به عنوان قهرمانی لیگ هفتم برساند.

حالا در حالی سراغ سپهر حیدری رفتیم که خیلی‌ها می‌گویند قهرمان لیگ بیستم احتمالا از دل بازی روز یکشنبه سپاهان و پرسپولیس در اصفهان بیرون می‌آید.

لابد می‌دانید چرا سراغ شما آمدیم. در این سال‌ها همیشه پیش از دیدارهای تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ...
این هم لطف خداست. خداداد عزیزی را همه مردم ایران با آن گل یا به عبارتی حساس‌ترین و مهم‌ترین گل تاریخ تیم ملی ایران می‌شناسند و یادش می‌افتند. من هم فکر می‌کنم اگر حمل بر خودستایی نباشد حساس‌ترین و عجیب‌ترین گل تاریخ باشگاهی کشورمان در لیگ برتر را زدم و حالا لطف شما رسانه‌ها و مردم شامل حالم می‌شود.

دو تیم در این سال‌ها خیلی رقابت عجیبی داشته اند. عباس آقایی همبازی سابق شما از این دیدار به عنوان ال کلاسیکوی ایران یاد کرده است؟
حق با عباس آقایی است. این بازی به نوعی شبیه بازی رئال مادرید و بارسلوناست. شاید این حساسیت یا کُری اصلی میان هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس بعد از گل ۱۳ سال پیش من آغاز شد.

سپهر حیدری یک اصفهانی است. یک اصفهانی که دروازه محبوب‌ترین تیم این شهر را آن هم در آن مسابقه تاریخی باز کرد. بعد از آن هواداران سپاهان تو را اذیت نکردند؟
خداوکیلی نه! اصفهان مردم فهیم و فوتبالدوستی دارد. من بعد از آن گل هرگز بی‌احترامی از مردم اصفهان یا هواداران سپاهان ندیدم. شاید ندانید اما اصفهان بعد از سپاهان بیشترین طرفدار پرسپولیسی را دارد. مردم اصفهان بعد از سپاهان هوادار پرسپولیس هستند و حالا چند سالی می‌شود این دو تیم در کورس قهرمانی رقابت دارند.

گفتید هواداران سپاهان بعد از این تیم طرفدار پرسپولیس هستند؟
در گذشته‌های نه چندان دور در اصفهان، تیم پرسپولیس تشویق می‌شد و به نوعی تیم دوم مردم این شهر بعد از سپاهان بود.

چرا این رابطه تا حد زیادی به هم خورد؟
شاید بعد از گل و قهرمانی پرسپولیس بوده باشد. البته رقابت شدید دو تیم پرافتخار فوتبال ایران در لیگ برتر نیز مزید برعلت شده باشد.

شادی گل سپهر حیدری؛ پرسپولیس - سپاهان

حالا با همه این تفاسیر بازی روز یکشنبه را چطور می‌بینید؟
ببینید سپاهان تیم قابل احترامی‌است. محرم نویدکیا همبازی قدیمی‌خودم در تیم منتخب اصفهان واقعا نشان داده کارش را بلد است اما با این وجود من شانس بیشتری برای پرسپولیس در این دیدار قائل هستم.

چرا؟
به نظرم در این دیدار تجربه خیلی می‌تواند مهم و تأثیر گذار باشد. تیمی‌که کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده بازی باشد و عنصر تجربه نزد بازیکنان پرسپولیس بیشتر دیده می‌شود. این تیم از لیگ قهرمانان آسیا با صدرنشینی و دست پُر برگشته است و روحیه بالاتری دارد. البته همان طور که گفتم سپاهان اصفهان هم تیم قابل احترامی‌است که بازی شناور و هجومی‌را ارائه می‌دهد.

به نظر شما کلیددار تیم پرسپولیس دربازی حساس اصفهان کدام بازیکن است؟
پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذار و زحمتکشی دارد اما من فکر می‌کنم مهدی ترابی و شهریار مغانلو می‌توانند نتیجه بازی را تعیین کنند یا به قول شما کلیددار این مسابقه باشند. البته روی عیسی آل کثیر هم می‌توان حساب ویژه ای باز کرد. او یک مهاجم ویژه است که سربزنگاه می‌تواند زهر خودش را بریزد.

خطرناک‌ترین بازیکن تیم سپاهان اصفهان چه کسی است؟
هرچند سجاد شهباززاده آقای گل فعلی لیگ برتر است و احسان حاج صفی نیز کاپیتان تیم ملی است اما من دانیال اسماعیلی فر را خطرناک‌ترین می‌دانم. او یک مهره دونده، سرعتی و هجومی‌در جناح راست سپاهان است که می‌تواند پرسپولیس را با فرارهایش اذیت کند. مدافعان پرسپولیس باید مراقب دانیال اسماعیلی فر باشند.

 نتیجه این دیدار را چند چند پیش بینی می‌کنید؟
به نظر من پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار باشد.

و زننده احتمالی این گل چه کسی می‌تواند باشد؟
بنویسید شهریار مغانلو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس NL ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    البته مافیا هر جا رفت آشوب کرد
    • عموشهرام ش IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      پرسپولیس قهرمان میشه ،،،،خدامی دونه که حقشه
    • محسن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      والا من که اصفهانم پرسپولیس خیلی بیشتر از سپاهان طرفدار داره همه اطرافیان ما پرسپولیسی هستن
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    سه بر صفر...
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    مثلا اومد از پرسپولیس تعریف کنه ...پرسپولیس تیم دوم اصفهانی هاست !!!!
  • عشق زرد طلایی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    من که سپاهانی ام هیچوقت از استقلال پرسپولیس خوشم نیومد
  • زین العابدین مقصودلو IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    بنظر نمی آید پرسپولیس تیم دوم شهر اصفهان باشد بازی نفس گیری هست
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    پرسپولیس وسپاهان دوتیم ریشه دار وبا اصالت ایران هستند.اصفهانی اصیل فقط عشقش همین دوتیم هست.البته نه کسانی که ساکن اصفهان هستند یا حداکثر یه نسلشون دراین شهر بزرگ شدن وادعای اصفهانی بودن دارن!حداقل یکی مثل من که فقط بخاطر نام اصفهان هزاران بار دعوا کرده باشه! زنده باد عشقم پرسپولیس وسپاهان.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    لنگ بازی رفتم به زور مساوی گرفت تو تهران
  • سپهر شفیعی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    سلام به هیچ وجه نظر ایشون صحیح نیست اصفهانیا، پرسپولیس نبودند و نیستند. بعد هم سپاهان میبره. فقط سپاهان و ذوب آهن.
  • عشق است سپاهااااااان طلایی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    بهیچ عنوان تیم پرسپولیس تیم دوم اصفهان نیست.ایشون توخیال خودش داره قصه میگه.درضمن تیم اسنقلال البته بعداز سپاهان هوادارای قابل توجهی داره.
  • محسن IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    من معلمم در اصفهان اکثر دانش آموزان و اطرافیان طرفدار پرسپولیس هستن پرسپولیس در اصفهان و شهرهای اطراف بی رقیب هست از نظر هوادار
  • کیوان RU ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    اصفهان ۵قهرمانی در لیگ برتر دارد.خوزستان یک قهرمانی با شاهین اهواز که در آن دوره لیگ و حذفی توامن بودو نمیتوان آنرا معادل یک قهرمانی حذفی بحساب آورد که خیلی تیمهایا کنار میکشندیا با تمام قدرت حضور ندارند.دوقهرمانی با فولاد خوزستان و دو قهرمانی با استقلال اهواز که یکی از اینها را بنا حق سایپا اعلام کردند.با ارزشترین قهرمانی خوزستان دوره اول لیگ که بصورت متمرکز بود و تیم جم آبادان با کارگردانی دهداری بزرگ قهرمان شد.پس خوزستان با ۶(شش)قهرمانی لیگ در بین شهرستانی ها اول است وبیشترین درصد بومی گری دربین این تیمها بو‌ده که مثلا سپاهان دوست داشتنی این خصوصیت را نداشته و ندارد در تیم سپاهان لیگ امسال دو بازیکن بومی وجود دارد که یکی هم فیکس نیست.
    • سیدرضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      جناب خوزستانو لایق تر از نه فقط اصفهان ، بلکه تهران تبریز مشهد رشت و کل ایران هست . در فوتبال و اگر هشت سال دفاع مقدس و تهاجم وحشیانه ی رژیم بعثی رخ نمیداد قول میدادم نیمی از تیمای لیگ مال خوزستان بود ، استقلال اهواز-منظورم استقلال صنعتی خوزستان نیست که قهرمان لیگ برترشد ، منظورم باشگاه پرهوادار، ریشه دار از مکتب تاج هست که تونست خوزستان و بالاخص اهواز و شیفته کنه تا اگر تهران پایتخت قرمز فوتبال ایران باشه اهواز بشه پایتخت استقلالی ایران با محبوبیت آبی اهواز با ستاره های تکنیکی که تو یه وجب لایی مینداختن چون حردانی عطارزاده نعمتی و ابو... تنها آبادانی که خونش هم آبیه و همیشه گربه سیاه قرمزا بود تو اهواز و ناجی ایران در استرالیا--فولاد و شاهین از اهواز، صنعت نفت از برزیل ، نفت مسجدسلیمان ، استقلال صنعتی خوزستان ،استقلال ماهشهر . اما قهرمانی شاهین در لیگ نبود و جام حذفی بود ملوان و پرسپولیسو برد ، یادش بخیر فرزاد آهک پور . اولین دوره لیگ بعداز انقلاب لیگ قدس بود که استقلال شد از دور دوم لیگ اسمش شد آزادگان ک دوبار پاس دودوره سایپا ، دو دوره پرسپولیس ، یکبار ما دوبارپرسپولیس یکبارما
    • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      نه خوشم اومد. 2 قهرمانی فولاد و یک قهرمانی استقلال صنعتی خوزستان ( جمعاً 3 قهرمانی ) را طوری حساب کردی که شد 6 تا !!!
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    با احترام به نظر کاپیتان سپهر حیدری!!! پرسپولیس بزرگ عشق اول تمام اصفهان و سرزمین تا ابد پارسه و بعد از اون سپاهان و ذوب آهن.
  • مانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    در این شکی نیست! که پرسپولیس ایران تنها تیمی هست که در تمام ایران به نسبت به جمعیت بیشترین هوادار ها رو داره و این جامع هواداری در کل ایران پخش هست و بر خلاف تیم های دیگه مثل سپاهان ، استقلال،صنعت نفت،نساجی،تراکتور که محدوده طرفدار شون خلاصه میشه به یک یا دو شهر و منطقه! برای همینه که پرسپولیس ایران الان پرهوادارترین و بزرگ ترین باشگاه در آسیاست که تمام تیم های داخلی و آسیایی حسرت داشتن یه تعداد عاشق پرسپولیس رو دارن که در سرنا و گرما و شبانه روز از محوب خودشون مراقبت میکنند.
    • سیدرضا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      شکی نیست که قرمزا اکثریت فوتبالیها هستن اما پراکندگی هوادار استقلال هم دقیقا مثل قرمزا مختص تهران نیست ، سپاهان در اصفهان ، نساجی گیلانو مازندران و گلستان، تراکتور استانهای آذری زبان ، فولاد اهواز هوادار دارن اما میشه بگی استقلال تو کدوم شهر هوادار نداره ، هرچند فقط در یکی دوشهر چون اهواز تعداد آبیا بیشتره اما اینکه بیایی آبیارو در کنار باشگاههای دیگه مختص شهر یا استانی خاص بدونی حرفات میشه از جنس سایتهای زرد هواداری مختص نوجوانان.ضمنا سه بازی استقلال و برق شیراز و جوبیلو همچنین دالیان با بیش از صدو بیست هزارنفر بعنوان دوبازی در تاریخ لیگ برتر و آسیاثبت شده بابیشترین حضورهوادار
    • حسام IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      گل گفتی مانی جان دقیقا همینطوره توی استان سمنان هم میدونم نود درصد مردم کل استان پرسپولیسی هستند و عاشق این تیم زنده باد پرسپولیس پارس
    • کارن IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      وقت کردی ی کم از تیمت تعریف کن
  • رنگ زردطلایی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    عرض سلام وادب.بعنوان یه اصفهانی اصلا هم اینطور نیستش ک پرسپولیس تواصفهان هوادار زیادی داشته باشه.شهرهای شمالی بیشترتمایل به پرسپولیس دارند واستانهای خوزستان فارس و اصفهان ب استقلال بیشتر تمایل دارند اگرچه دراصفهان نصف جهان تیم اولش سپاهان قهرمانه بعداز اون استقلال هم خیلی طرفدار داره
  • .. IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    تیم دوم؟؟این یا رو خواب دیده خیر باشه.عشق اول وآخراصفهان سپاهانه.تازه بعدش هم استقلال بیشتر ازپرسپولیس هوادار داره این ثابت شده.ب امید برد سپاهان همیشه قهرمان
  • Esfahan.love IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    عشقمان رنگ زرد سپاهانه وما اصفهانیها عاشقشیم.اول سپاهان وذوب آهن بعدشم استقلال تواصفهان طرفدار داره .به امید قهرمانی سپاهان
  • جانم اصفهان جانم سپاهان IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    به این سپهرحیدری ک پول میده تا صحبتهاش رو دیگران بببنند عرض کنم پرسپولیس درخیال تو تیم دوم اصفهانه.بخدا مردم اصفهان حمایت محکمی ازسپاهان دارن ودرضمن تیم بعدی ک تو اصفهان بزرگ حامی داره استقلالی ها هستن پس نظرشخصی خودتو دیکته نکن
  • تی جو مین جو IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    پرسپولیس برای پنجمین بار پیا پی قهرمان میشود وسپاهان واستقلال و دیگر تیم ها باید به دنبال رتبه های بعدی باشد تی جو و مین جو از اصفهان
  • شاهین IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بابا مانی جون وسپهر جون اصلا کل ایران و خاور میانه دنیا طرفدار لنگ و شله زرد ..پیشنهاد میکنم چون قدرت مافیایی فوتبال ایران بعد از انقلاب دست این دو تا تیم ودو. مکتب اصیل بوده یه تیم مشترک با لباس را راه زرد وقرمز بدن بابا این حرفا رو ولش دوتا شون با هم یه ستاره اسیایی دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اوج افتخار دو تشون باههم حضور در سه فینال اسیا(دو تا لنگ ویکی شله زرد ) بوده...که تازه جمعشون با هم به سرورشون تاج نمیرسه ..4ت افینال ...قهرمانی اسیا هم که ندارن حالا هی واسه هم پپسی واکنید...خخخخخخخخ پماد لطفا
  • Fashu Poshteh IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    واقعا کل سپهر بی‌نظیر بود دقیقه 96 من دقیقاً نظر سپهر رو قبول دارم این بازی فینال قهرمانی لیگ برتری ایران است در واقع برنده بازی 6 امتیاز بدست میاره امیدوارم پنجمین قهرمانی تیمم تداوم داشته باشه
  • ابراهیم IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    استقلالی ترین شهرها همدان .اهواز .مشهد پرسپوليسی ترین شهرها .بوشهر.شیراز.تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی