سیدجلال درباره وضعیت خود به کادر فنی چه کفت؟/ همسترینگ من کمی درد می‌کند ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی به مربیان پرسپولیس گفته است همسترینگ من کمی درد می کند اما می‌توانم در اصفهان به تیم کمک و برابر سپاهان بازی کنم.

خبرورزشی- پنج شنبه گذشته خبری از تمرین پرسپولیس زیر باران و باد منتشر شد مبنی بر اینکه تمرین حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و اغلب بازیکنان در بخش‌های مختلف تمرین حضوری پرتلاش داشتند.

سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی، همچنان به صورت همزمان زیر نظر کادر پزشکی و کادر فنی تمرین کردند! کاپیتان پرسپولیس یا همان سوپرمن آسیایی این تیم اما با یک درد قدیمی از ناحیه همسترینگ مواجه است و با آن مدارا می‌کند. سیدجلال حسینی گاهی اوقات در تمرینات با اجازه کادرفنی استراحت می‌کند تا فشار زیادی به همسترینگ پای خودش وارد نکند.

در آستانه دیدار حساس با سپاهان اصفهان اما شنیدیم این مدافع با تجربه و با غیرت به مربیان خودش گفته است: درد اندکی از ناحیه همسترینگ دارم اما جدی نیست و می‌توانم در اصفهان به تیم کمک و بازی کنم.

البته کادرفنی پرسپولیس هم با زیرکی و درایت به کاپیتان این تیم در آخرین بازی مرحله گروهی برابر الریان قطر استراحت داده و از فرشاد فرجی استفاده کردند. آن استراحت اجباری برای حفظ سیدجلال حسینی برای دیدار حساس‌تر با سپاهان بود و حالا یحیی گل محمدی بابت آن تصمیم خوشحال است چرا که توانسته کاپیتان خود را برای بازی بزرگ اصفهان حفظ کند.

تجربه بالای سیدجلال حسینی می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در این دیدار حساس یا به قول برخی‌ها ال کلاسیکوی ایران باشد. دیداری که می‌تواند در کنار حساسیت با کارت زرد و قرمزهایی هم همراه باشد و حضور بازیکنی نظیر سیدجلال حسینی خیال یحیی گل محمدی را در داخل میدان برای کنترل جوان ترها راحت خواهد کرد.

از آن گذشته خط دفاع پرسپولیس نیز در بازی با الریان قطر نشان داد در غیاب کاپیتان خود با مشکلاتی روبه‌روست و حالا هماهنگی سیدجلال و محمدحسین کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاع قوت قلبی برای سایر بازیکنان و حتی حامد لک در اصفهان خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس NL ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    سید طلا
  • تاجی طبرستانی GB ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    اخرین بار ازین هوچی گر کی و کجا تست دوپینگ گرفته شد ،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....؟؟؟؟؟
  • فری امپرازول IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    ماشاالله سید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی