نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسطوره بارسلونا به دنبال خرید ستاره استقلال/ ۳ تیم اروپایی هم پیشنهاد داده‌اند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی در سومین فصل حضور در تیم آبی تصمیم به جدایی برای حضور در یک تیم خارجی گرفته است و به همین بهانه با مدیر برنامه‌های مهدی طارمی قرارداد امضاء کرده است. 

خبرورزشی - مهدی قایدی در لیگ قهرمانان آسیا هر بار خواست خط دفاعی تیم‌های متمول کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را به چالش کشید و یکی از ارکان صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

باشگاه استقلال در این برهه از زمان که هنوز بازی های لیگ برتر در جریان است و به پایان نرسیده خیلی مایل نیست در مورد پیشنهاداتی که برای مهدی قایدی دریافت کرده صحبت کند تا تمرکز تیم و بازیکن حفظ شود و البته مهدی قایدی هم به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شده که در این برهه از زمان اصلا حرفی در مورد پیشنهادات رسیده نزند.

اما به نظر می رسد در پایان فصل نشست جدی بین مهدی قایدی و هم چنین باشگاه استقلال به همراه مدیر برنامه هایش برگزار می‌شود تا تصمیم نهایی برای این بازیکن گرفته شود.

باشوی فوتبال ایران دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و حضور او در یک تیم خارجی باید با نظر مثبت باشگاه استقلال باشد. 

گفته می شود باشگاه الدحیل که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بار با تیم آبی باز کرد و هم چنین باشگاه السد که ژاوی را به عنوان مربی بر بالای سر خود می بیند به طور جدی برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی اعلام آمادگی کرده اند. آنها در حال بررسی راهکارها برای در اختیار گرفتن این مهاجم ریز نقش در تعطیلات تابستانی هستند و صحبت هایی نیز با مدیر برنامه ی او داشتند.

سوال اساسی اینجاست آیا مهدی به دنبال حضور در یک تیم عربی است و یا می خواهد حضور در یک تیم اروپایی را تجربه کند؟ او اگر به دنبال حضور در یک تیم اروپایی باشد می تواند پیشنهادات رسیده از تیم شاختار اوکراین و تیم‌های لوکوموتیو و اسپارتاک را هم به طور جدی مورد بررسی قرار دهد.

حضور یک ساله در یک تیم عربی و بعد حضور در یک تیم اروپایی برنامه ای بود که مدیر برنامه ی مهدی طارمی برای این بازیکن پیاده کرد که شاید مورد توجه مهدی قایدی هم قرار گیرد به خصوص که او هم از تیم های عربی دستمزد خوبی دریافت خواهد کرد. 

البته لیگ قهرمانان آسیا در پیش روی تیم مجیدی است و قراردادی که او با باشگاه دارد، استقلال را دست بالای این مذاکرات خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {••••••} IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    اولا مهدی قایدی هیچ جا نمی رود ..ثانیا گر هم برود باید بعد از پایان بازی های آسیایی این فصل بره و انشالله بعد از گرفتن ستاره سوم بره ثالثا ما مثل تیم لنگ حمایت نمیشیم که وقتی یه بازیکن مون رفت چند تا بازیکن تاپ جایگزین ش کنن .(مهدی ترابی و علیپور رفتن وزیر و دست اتدرکاران ۷ تا بازیکن تاپ لیگ مثل لک و سرلک و شیری و اقایی و امیری و ... جایگزین ش کردن)
    • داش رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      بی جنبه بایه بازیکنتون مشتری پیداکرددادار دودورراه انداختید کمی جنبه داشته باشید توبدترین شرایط وقتی پنجره نقل وانتقال مون بسته بودوتورقابتهای اسیایی بودیم چندتاازبهترین بازیکنهامون تیموترک کردن کردن میدونی چرا؟ بخاطراینکه تیم تواسیا بابرانکو نتیجه نگیره چون اقایون چشم دیدن موفقیت تیمو نداشتن بسکه بابامسعودتون نمیتونست موفقیت پرسپولیس وببینه ولی وقتی استراماچونی باچهارتا بردگذاشت رفت تازه باچندبازی بیشترنسبت به تیمهای دیگه صدرایستادین بعدازسالها تارییس جمهورکشوردنبالش رفتن حالابشین ببین کی حکومتیه کدوم تیم مردمی
    • عدنان IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      سلام با احترام با نظر شما مخالفم،چرا که طرفدار هر تیمی که هستیم،باید به تیم های دیگه احترام بزاریم. ضمنا من پرسپولیسی ام و طرفدار منعطف و منطقی هستم. بازیکنانی که شما نام بردید،در پرسپولیس استعدادشون شکوفا شده و همه میدونیم که باشگاه پرسپولیس ،باشگاهی فوق العاده قوی و با استقامت دارد. اکثر بازیکنان خوب کشورمون در این باشگاه بزرگ و به اوج خود رسیده اند. باشگاه استقلال هم باشگاه خوبیه ولی مربی و کادر فنی بنظر خوبی ندارند.#منطقی باشیم
  • mohammad fatmi IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    جناب عدنان منم بانظرتکمخالم به خاطراین که شماازهمه طرف حمایت میشین ولی عشق یعنی استقلال هیچ کس حمایتش نمیکنه
  • تاجی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    قایدی هیچ جا نمیره تا بعد از بازی های آسیایی فعلا بازیکنا که دربی داره از راه میرسه
  • هادی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    ما باید اجازه شکوفایی امثالان مثل قایدی در خارج از ایران را صادر کنیم و نام ایران و فوتبال ایران را در سرتاسر جهان پراکنده کنیم و کاری کنیم که تمام باشگاههای جهان اولین انتخابشان برای جذب بازیکن ، بازیکن ایرانی باشد . ما نباید بگوییم با رفتن قایدی استقلال به خطر می افتد ، ما باید خودمان دنبال این همه پدیده که کشف نشدن باشیم و در دنیا مطرح شان کنیم . امثالان مثل محمد بلبلی ، بابک مرادی ، حتی بازیکنانی از لیگ 2 ، حتی بازیکنانی از مسابقه ستاره ساز
    • مسعود IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      احسنت
  • مهدی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    من پرسپولیسی ام ولی از بازی قائدی خوشم میاد.حق قائدی اروپاست.تا بعدش بتونه برای ایران عزیزمون بدرخشه.
  • اس اس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اخه مرد حسابی همه ی دنیا فهمیدن تیم حکومتی لنگه اگر قبل از این ۵ سال که بابا مسعود اومده یه بازی خوب یا یه رتبه خوب لنگ و بگی من حرفم و پس میگیرم اگر برای یک تیم حمایت نباشه چه طوری میخواد ۵ سال پشت سرهم مقام بیاره اگر میگین از لیاقت تیمه پس چرا قبل از این پنج سال لنگ همیشه یا دهم بود یا یازدهم . البته خوب شد که این اتفاق افتاد چون یه کمپینی تو تموم تیمای لیگ و کشور راه افتاد و همه از لنگ به عنوان منفورترین تیم ایران نام بردند شماهایی که دم از این میزنین که تیمتون حق بقیه تیما رو نخورده همون هایی هستین که اگر زمان امام حسین بودین میرفتین پشت سر یزید نماز میخوندید به خاطر اینکه چشمتون و به خاطر لنگ رو به همه چیز بستین .جالب اینه که یکیشون اومده میگه ما دنبال ستاره دومیم .خیلی خنده داره ستاره دوم من نمیدونم اولیش مگه واقعی بود شما فکر کردین خدا جای حق ننشسته به خاطر همین دنبال ستاره دوم هستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی