نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بیانیه‌ فدراسیون فوتبال/ برانکو هیچ وقت قرار نیست سرمربی تیم ملی شود!/ عذرخواهی کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به شایعه مذاکره با برانکو برای تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و تاکید کرد: «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند.

خبرورزشی - فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای درباره شایعه مذاکره با برانکو برای تیم ملی نوشت:  بیست و هفت روز دیگر مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی در انتخابی جام جهانی شروع ‌می‌شود. تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال حمایت تمام قد از کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ایران با قدرت در بازی‌ها شرکت کرده و این پیچ تاریخی را رد کند.

در این شرایط حساس اما، خبری مضحک و بی پایه اساس در یک روزنامه منتشر شده و سپس بازتابی گسترده در فضای مجازی با این مضمون منتشر می‌کند: «مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ ملی»

فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده تغییر در کادر فنی تیم ملی بوده و خبر منتشر شده کاملا دروغ و بی پایه و اساس است.

انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند.

سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال سرکوب و تهدید «مداوم» رسانه‌ها برای شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضایی بعد از انتشار هر خبری نیست. اما امیدواریم افرادی که با چنین اخبار کذب و دروغی، به فوتبال ملی کشور در این برهه حساس در حال ضربه زدن هستند از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند. دلیلش هم ساده است؛ برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند.

لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کهکشان سرخ IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    #پوفسور_را_برگردانید رو به ترند توییتر تبدیل میکنیم، یحیی در حد پرسپولیس نیست، با شانس و اقبال نمیشه در آسیا آقایی کرد، حمید مطهری نباشه یحیی شیر بدون دندون میشه ولی برانکو ارتش تک نفره س
    • فری عشقی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      کیسه بودن داره از سر تا پای کامنت میباره کیسه کش دیگه اینقد حقیر شدین که به اسم هوادار پرسپولیس کامنت میزاری؟کهکشان کیسه کش؟
  • غضنفر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    هرگز نگو هرگز رئیس مجرب فوتبال! آقای بیانیه.
  • ۴ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    جدا بعضی ها که با اسکوچیچ مشکل دارن میگن کارنامه نداره چطور با شنیدن اسم برانکو ذوق زده میشن؟مربی تیم ملی باید یه فرد معروف و موفق باشه حداقل که از سطح مربی های تیم های لیگ بالاتر باشه
  • ناشناس NL ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    شما خودتون مشخص نیست با این رویه که پیش گرفته اید بمونید افطاری دادن و هدیه دادن در زمانی که فدراسیون اینهمه مشکل داره
  • پارسه IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    ۱_ برانکو محبوب قلب همه ما پرسپولیسی ها خواهد ماند. ۲_ یحیی همچنان سرمربی پرسپولیس خواهد بود ۳_ اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. از تفرقه اندازها و شایعه پراکن ها یعنی دشمنان پرسپولیس، تیم ملی، دشمنان برانکو،دشمنان گلمحمدی و اسکوچیچ مودبانه درخواست میکنم دهنشون رو ببندن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی