دردسر ۵ ستاره سرشناس برای پرسپولیس/ راضی کردن دو بازیکن سخت‌تر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد پنج بازیکن پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود و باشگاه برای راضی کردن آن‌ها کار سختی در پیش دارد.

خبرورزشی - پرسپولیس تیم خوبی ساخته و در سال‌های اخیر با حفظ اسکلت اصلی خود توانسته هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر یک تیم مدعی باشد و خیلی‌ها رمز موفقیت این تیم را با وجود تغییر مدیران و مربیان همین ثبات و حفظ اسکلت اصلی تیم می‌دانند.

با این حال در پایان این فصل لیگ برتر قرارداد ۵ بازیکن سرخپوشان به پایان می‌رسد که عدم تمدید آنها می‌تواند به این شاکله لطمه بزند.

احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و وحید امیری ۵ بازیکنی هستند که پس از این فصل از لیگ برتر قراردادشان به پایان می‌رسد و پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فصل بعدی لیگ برتر باید قرارداد آنها را تمدید کند.

به نظر می‌رسد ظرف هفته‌های آینده مدیران باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره با این بازیکنان نشسته و رضایت آنها را برای باقی ماندن در پرسپولیس جلب کنند.

این در حالی است که شایعاتی از حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی در لیگ قطر نیز به گوش می‌رسد و این امر کار پرسپولیسی‌ها را برای تمدید قرارداد این دو بازیکن دشوارتر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مدیران محترم باشگاه پرسپولیس خواهش میکنم برای حفظ شاکله تیم قرارداد بچه هارو تمدید کنید نگذارید در آستانه بازی و قهرمانی تیم در آسیا لطمه ببینه برای هزارو مین بار شماره حساب معتبر بدید هوادارا بریزن به حساب به بهانه پول بچه هارو فراری ندید من مطمئنم هیچ کدوم از بچه ها دوست ندارن برن از تیم مگر به خاطر شرایط مالی پس برای یک بار هم شده حرف گوش کنید
    • محمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      بازیکن اگه به تیمش تعصب داشته باشه میمونه.خدا رو شکر اکثرشون هم وضعشون عالیه و زندگی لاکچری دارن .ما ایرانیها کلا طمع کاریم و سیری ناپذیر.پس اونی که رفتنی هست به زور نمیشه نگهش داشت.درسته بازیکن هم باید واسه آینده اش و خانواده اش باید یه زندگی مرفه درست کنه ولی جمع اوری ثروت تا کی؟کلا ما ایرانیها از جامعه پزشکانش که پول پارو میکنن تا بیا پایین تر آدم قانعی نیستیم بحث افراد فقیر و کم درامد جامعه جای خود داره .با این وضعیت هیچ وقت فوتبال ما درست نمیشه
  • Ragnar IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    فقط اموال تاج به استقلال و اموال پیروزی به پرسپولیس برگرده نصفه مشکلات فوتبال ایران حل میشه
  • ماندنی مالخر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بروید پول پاروکنید دارید تلف میشید عشق فقز استقلال تاج کبیر دوچرخه سواران ستاره سوم میگیریم ما نیمار اسیا داریم
  • آیدا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    نباید عالیشاه و احمد و کمال برن باید بمونم من مطمئنم که میمونن
  • علیرضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    به نظرمن باشگاه هم به فکربازیکن هاباشن هم بازیکن هاسعی کنن زیادسختگیری نکنن تاهمه چیزدرست بشه وتیم خوب پرسپولیس قویتربشه تابتونیم قهرمان بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی