جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۵ |
۴
چه کسانی در فصل نقل و انتقالات استقلالی می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات تغییراتی را خواهد داشت.

خبرورزشی - از همین حالا می‌توان حدس زد که سه چهار بازیکن مطرح لیگ برتری شانس زیادی برای حضور در استقلال داشته باشند.

یکی از این بازیکنان آرمین سهرابیان بازیکن سابق خود استقلال است که این فصل در گل گهر سیرجان بازی می‌کند. نفر بعدی سعید واسعی است که بازیکن تراکتور محسوب می‌شود و در ابتدای فصل هم استقلال او را می‌خواست. گزینه سوم استقلالی‌ها کسی نیست جز امین قاسمی‌نژاد که در نیم‌ فصل هر کاری کرد، نتوانست راهی استقلال شود. فرهاد مجیدی هم در یک مصاحبه مطبوعاتی نام او را برد و علاقه‌اش را به جذب این بازیکن نشان داد اما در نهایت پدیده مشهد رضایت نامه این هافبک شمالی را برای استقلال صادر نکرد.

علاوه بر این سه بازیکن پیش‌بینی می‌شود استقلالی‌ها حداقل دو بازیکن دیگر را هم در فصل نقل و انتقالات جذب کنند تا با تیم کاملتری وارد لیگ بیست و یکم و البته مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 فرهاد مجیدی هنوز به طور رسمی هیچ لیستی به باشگاه نداده و احتمالاً این کار را بعد از اتمام رقابت‌های لیگ بیستم انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    آرمین سهرابیان ???? بابا این بازیکن منو یاد جواد الله وردی (حماسه ساز 6تاییها ) و میثم حسینی (یکی از حماسه سازان اصلی دربی ایمون زائد ) میندازه
    • کوروش IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      شما بفکر پنج تایی شدنت سال هفتادو دو جام حذفی بادفتحوتهران باش ...گلهای خداداد ...دانلود کن حالشو ببر رفیق .. زیاد خودتو سرگرم میکنی بهت گفتم هاااا
  • ارش IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    چی میگی لنگی .فوتبال رو از استقلال یاد گرفتی.
  • عشقپولیس IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    چ جالب این پسره امین قاسمی نژاد مثلا میخاد بگه طرفدار کیسه هس؟؟؟ پس چرا مچ بندش رنگ پیراهن پرسپولیسه تو عکس ک داره ماچ میکنه بعدم دیگه الان خود طرفدارای کیسه هم ۴ نشون نمیدن چون اونم واس ماس( ۴ قهرمانی پشت سر هم و دربی ۴ تایی و...) خلاصه همه اینا میدونن تو تیم حکومتی پول مفت زیاده تظاهر میکنن ک بیان اونجا پول بچاپن.
  • Ragnar RO ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اموال تاج به استقلال اموال پیروزی به پرسپولیس باعث پیشرفت 5 برابری فوتبال ایران خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی