نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرنوشت عجیب سوپرجام در ایران/ سوپرجام  از تاریخ فوتبال ایران پاک می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال وجود دارد که از فصل آتی سازمان لیگ قید برگزاری سوپرجام در فوتبال ایران را بزند و این بازی از تاریخ فوتبال ایران پاک شود.

خبرورزشی - سازمان لیگ در ابتدای فصل می‌خواست دیدار سوپرجام را بین قهرمانی لیگ برتر (پرسپولیس) و قهرمان جام حذفی (تراکتور) برگزار کند اما این دو تیم در مذاکراتی که با هم داشتند در برگزاری این بازی در ابتدای فصل مخالفت کردند و اذعان کردند در جریان فصل با هم بازی خواهند کرد.

این اولین بار نبود چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ می‌داد. پیش از این هم استقلال در زمان برگزاری سوپرجام در خارج از کشور اردو زد و این موجب عدم برگزاری دیدار سوپرجام و اهدای جام به تیم پرسپولیس بدون برگزاری بازی شد.

به نظر می‌رسد تیم‌های قهرمان در فوتبال ایران اهمیتی به برگزاری این بازی نمی‌دهد در حالی که در فوتبال حرفه ای سوپرجام در تاریخ فوتبال نهادینه شده و هر فصل سر موعد از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

بعید است سازمان لیگ در فصل جاری تاریخی برای برگزاری سوپرجام پیدا کند. آنهم تاریخی که باب میل دو تیم پرسپولیس و تراکتور باشد.

در هفته‌های باقی مانده تا شروع بازی‌های تیم ملی بازی‌های لیگ برتر برگزار می‌شود. بعد از خرداد ماه هم بازی‌های باقی مانده لیگ برتر برگزار شود تا جایی که سازمان لیگ برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی اواخر مرداد ماه برنامه ریزی کرده است.

آیا دو تیم حاضر می‌شوند بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی و در حالی که باید به استراحت بروند بعد از یک فصل سخت و طولانی برگزار کننده بازی سوپرجام باشند؟

خبرهای رسیده از سازمان لیگ حکایت از آن دارد برخی از اعضای این سازمان پیشنهاد پاک کردن این بازی از تاریخ فوتبال ایران و برنامه‌های سازمان لیگ را داده اند به این خاطر که باشگاه‌ها اهمیتی به برگزاری این بازی نمی‌دهند.

قرار است در نشست‌های آتی سازمان لیگ درباره این بازی بحث شود و مصوبه آن به امضای اعضاء برسد. در این صورت چالش برگزاری سوپرجام برای همیشه از فوتبال ایران پاک خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    اگه تیم سوگولی یه پای سوپرجام بود تا الان برگزار شده بود که یه جامی بهشون بدن از فشار هواداراشون کم کنن
    • شهرام IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      تیم سوگولی سه روز مانده به بازی قهرمانش کردن(یووه ناپولی با وجود حاضر شدن یووه در زمین و نیامدن ناپولی باز برگزار شد)، سال بعد چندساعت بازی را عقب انداختن تا طرفداران میزبان ورزشگاه را تخلیه کنن بعد با ناداوری جامو دادن سوگولی، سال بعدم اسنپ کردن فدراسیونی که میگفت مسخره است که بازی سوپرجام رابندازیم لیگ بعد امسال بخاطر سوگولی باز مسخره بودن خودشو نمایش داد
  • خشایار NL ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    با انسپ بفرستین براشون، قفسه هاشون هنوز خالیه :)) خلاصه اینجوریه که استقلال که درخواست داد بازی وسط فصل برگزار شه، فتاحی مسئول سازمان لیگ گفت امکان نداره، کل دنیا سوپر جام قبل شروع لیگ هست. ولی امسال امکان پذیر شد که قبل فصل نباشه چون تیم سوگلی آمادگی نداشت. یا ۲سال پیش که یک شبه قانون گذاشتن تیمی که قهرمان دو جام میشه، قهرمان سوپرجام هم میشه. اگه دست بابا مسعود بود، مطمئن باشین قوانین بعدی رو هم میگذاشت اینجوری که تیمی که قهرمان لیگ و جام حذفی میشه خود به خود قهرمان سوپر جام هست، و تیمی که این ۳جام رو میگیره، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هست. و تیمی که قهرمان ۴تا جام بالا میشه، قهرمان باشگاه‌های جهان هم میشه. حیف این موارد دست بابا مسعود نبود وگرنه حتما یک جام آسایی به ویترینشون اضافه میشد
  • آل بابا مسعود IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    با رفتن بابا مسعود اینا خیلی چیزها پاک میشه شک نداشته باشین برخی از اون جامهایی که با ناجوانمردی از دیگر تیمها دور شد و فرت و فرت با نامه و سفارش و ....به پرسپولیس هبه شده برگشت میخوره بالاخره روزهای پاک و آفتابی فوتبال هم پدیدار میشه
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    هرچی لنگیهای حکومتی بگن !!!! آیا تب عقده جام های آلوده جعلی ننگین رانتی و بی ارزش کاهش یافته است یا کلا درمان شده است ؟؟؟؟ واقعا که همه چیز ما به همه چیز ما می آید.از بس حق همدیگر را (حتی در ورزش و فوتبال که خیلی بی ارزش است) ضایع می کنیم روزبه روز بیچاره تر میشویم ... سوپرجام هم ملعبه و دستاویزی برای حکومت بود تا مهندسی شده و رانتی هر ساله کیلویی و درهم جامهای هر چه بیشتر بهتر به تیم محبوب خودش اهداء کنه ... واقعا برای این فوتبال متاسفم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی