۲
۶ نکته مهم درباره شجاع و احتمال بازگشت به پرسپولیس/ سود این بازگشت دو طرفه است؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سال‌هاست که در فوتبال دنیا و به خصوص فوتبال ما جدا شدن یک بازیکن از تیمش و بازگشت دوباره به همان تیم اتفاق افتاده و این بار این شایعات در رابطه با شجاع خلیل زاده منتشر شده است.

خبرورزشی - بدون قضاوت از این که صحبت‌های پیرامون بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس واقعیت دارد یا شایعه است، در مطلب زیر قصد داریم تا به پیامدهای احتمالی مثبت این اتفاق، به خصوص از منظر فنی و به طور کلی در رابطه با این دسته از بازیکنان بپردازیم.

اولین فایده؛ ایجاد انگیزه بیشتر برای بازیکنان فعلی

 مسلما اولین اتفاق مثبتی که در بازگشت شجاع به پرسپولیس به وجود می‌آید این است که بازیکنان فعلی پرسپولیس انگیزه بسیار بیشتری برای ماندن پیدا می کنند و متوجه خواهند شد که در باشگاهی حضور دارند که حتی یک تیم متمول هم نتوانسته بازیکن قبلی آنها یعنی شجاع را راضی به ماندن بکند. همچنین دیگر بازیکنان متوجه خواهند شد قطعا همه چیز پول فراوان نیست و باشگاه فعلی آنها (یعنی پرسپولیس) کشش و جذابیتی دارد که باعث شده دوباره این بازیکن به تیم سابقش بازگردد و قید پول و قرارداد کلان جدید را بزند.

اضافه کردن ایده‌ها و اطلاعات جدید به تیم 

قطعا با بازگشت دوباره خلیل زاده و این دسته از بازیکنان به تیم، آنها با آموزه‌ها، ایده‌ها و تکنیک‌های جدیدی برمی‌گردند که در باشگاه‌های دیگر و مربیانش به دست آورده‌اند و حتی در این زمینه می‌توانند با اطلاعات ارزشمندی که درباره رقبا دارند، به کادر فنی تیم کمک کنند.

بستن قراردادی سریع و بی دردسر

در قرارداد مجدد بین این بازیکن و باشگاه، طرفین چون یکدیگر را به خوبی می‌شناسند، این نوع قرارداد کمترین میزان ریسک و اشتباه را دارد و به همین دلیل قرارداد با این قبیل بازیکنان سریع ترین و بی دردسرترین نوع قراداد خواهد بود. نکته‌ای که برای باشگاه و بازیکن مثبت خواهد بود. 

عملکرد مثبت در طول فصل

نکته مهم دیگر در این بازگشت به نحوه تمرین و عملکرد در مسابقات باز می‌گردد و با توجه به شرایط جدید شجاع و کلا این دسته از بازیکنان چون آنها قصد ایجاد تغییر و یا به نوعی جبران دارند بلافاصله بعد از قرارداد و شروع تمرینات، کار را با بهترین عملکرد و با انگیزه بالا شروع می کنند. همین نکته می‌تواند به افزایش کیفیت کار منجر شود.

باز کردن در ویژه برای دیگران

بازگشت و استقبالی که باشگاه از بازیکن سابق خود در این شرایط می کند می‌تواند زنجیره‌ای از بازگشت بازیکنان مشابه را به راه بیاندازد. سیاستی که قطعا روابط بازیکنان و باشگاه را تحکیم می‌کند و نرخ بالای بازگشت به تیم توسط بازیکنان شایسته سابق را افزایش می دهد.

نکته مهم

در آخر باید یک نکته مهم را در زمینه بازگشت این دسته از بازیکنان مد نظر قرار داد و در نظر داشت که البته این فرصت و سیاست باید شامل حال بازیکنانی شود که قهرآمیز و بدون تعصب و تعهد، تصمیم به ترک باشگاه نگرفته باشند در غیر این صورت این بازگشت به نوعی باج دادن و تن دادن به پدیده زشت بازیکن سالاری خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    چرا نمیگویید بازیکنان اسقاطی بدرد نمیخوره اونجا اینکه کشور دوزاری قطر هست اروپا سه سوت میندازه بیرون مثل مقانلو آره امثال طارمی و علیپور در پرسپولیسی ها فرق میکنند ولی ترابی و خلیل زاده منت سر پرسپولیسی ها نذارند برای خودشان خوش موقعی رفتند و بد موقع برای خودشان بر میگردند با سلام وصلوات و در فینال پارسال یک جام به تیم ضعیف چینی دادند
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بیاد خوب میشع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی