نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ضرر میلیاردی محمد دانشگر/ چقدر از قرارداد مدافع جنجالی استقلال کسر شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر آخرین بار در ۱۶ اسفند ماه در دیدار مقابل فولاد خوزستان ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت.

خبرورزشی - مدافع مغصوب کادر فنی استقلال که پس از دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب جام حذفی از روز ۲۱ اسفند ماه در اختیار باشگاه قرار داده شده بود ظرف یکی دو روز گذشته شرایط حضور در تمرینات را پیدا کرد.

این بازیکن ضمن تحمل جریمه ۲۰ درصدی کسر از قرارداد، رقابت‌های لیگ قهرمانان و پاداش‌های پرداخت شده به بازیکنان در خلال برگزاری این دیدارها را هم از دست داد که مجموع این ارقام ضرری میلیاردی را متوجه این بازیکن می‌کند.

با اینهمه دانشگر این روزها با جدیت کامل خود را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر به ویژه دربی می‌کند.

دانشگر تا پیش از هفته هفدهم و بازی با فولاد در ۱۶ مسابقه این تیم حضور داشته و یک گل هم به تیم شهرخودرو زده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    باشه ما هم باور کردیم قراردادش کسر شد!!!
    • محمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      سلام دوست عزیز دانشگر یکی از با تعصبهای استقلال است خوبه یطوری از اشتباه او بگذرند و جریمه ای براش در نظر نگیرند. امیدواریم دربی جذاب واقعی انجام بگیرد تا تیم ملی با امید بیشتر و بازی قوی‌تر بتواند عراق و استان ساحلی ایران (بحرین) در بازی های پیش رو گل باران کند.
  • ف دال IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    سقف قرارداد تو پرسپولیس 4 میلیارد و 800 میلیون هست. البته سقفِ سقف هم که نه؛ تازه سقف + مبلغی که بابت حق ملی‌پوش و ستاره و آچارفرانسه و و.. بودن، به بازیکنی تعلق گرفته (یا به‌عبارت بهتر؛ ان‌شاءلله خواهد گرفت!) اون‌وقت یکی مثل وریا غفوری برای 1 سال 8 و 2 سال 14 میلیارد (تازه بدون آپشن، پاداش، حق گردن‌وبازوکلفتی!، موقشنگی!، وفاداری! و و..) قرارداد می‌بنده و 20% قرارداد یه بازیکن معمولی + پاداش تنها یک مرحله از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شده میلیارد تومانی!!! حالا این‌هارو مد نظر داشته باشید؛ اولاً، پرسپولیس به‌دلیل هوادار بیشتر و افتخارات اخیر و به‌تبع اون‌ها اسپانسرینگ، دستکم 1,5 تا 2 برابر تیم استقلال صرفاً از محل اسپانسر درآمد داره (یا باز به‌عبارت بهتر؛ قاعدتاً بایستی داشته باشه!). درثانی؛ 2 میلیون دلار دست‌نخورده در AFC داره. باقی اصلاً هیچی. اون‌وقت پرسپولیس تیم حکومتی‌ـه و وزیر و وکیل هم پرسپولیسی‌ان و.. اما نمی‌دونم چرا و چطور این استقلاله که انقدر بریز و بپاش داره؟! یه دو دو تای ساده‌ست دیگه؛ جوابی دارید؟؟؟ البته اگه تعصبات هواداری حجاب ضخیمی روی قوه تفکر و تعقل‌تون نکشیده باشه.
    • تاجی طبرستانی GB ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      فقط مبلغ قرارداد ترابی واسه یک و نیم فصل ، شانزده میلیارد ه حالا خودتون رو به ... بزنید ، فقط شانزده میلیارد مبلغ رضایتنامه درصد محمدی از پدیده بود ، هیچ دستیار دومی توی ایران سه میلیارد نمیگیره جز کریم باقری ، اون کاپيتان هوچی گر تون هم ک میگه قراداد من یک و نیم میلیارد، سال ۹۱ یا این مبلغ یک و نیم میلیاردی سپاهان رو ول کرد اومد به لنگ زمان رویانیان .... فکر کنم اینا رو فعلا داشته باشی کافیست اگه خودتون رو به ... نزنید
    • پرسپولیسی خیای منطقی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      آره تو راست میگی فقط به نظرم سقف پرسپولیس رو بالا گفتی نصف اینم نیست برای همینه پولاش اضافه هم میاد و اون همه خرج برانکو و اعوان و انصارش با سایر بازیکنان خارجیش کرده و میکنه بازم اضافه میاره بقول عادلمون چقدر خوبیم ما
    • ف دال IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      می‌خوای یه صفر ناقابل دیگه هم بذاری جلوشون، بشه 160 میلیارد؟! کنتور که نداره؛ از حرف مفت مالیات هم نمی‌ستونن تو این مملکت؛ لااقل ارزون‌فروشی نکن و نذار دستت به کم بره! گذشته از این‌ها؛ اگه زحمت می‌کشیدید و کامنتم رو تا انتها مطالعه می‌کردید؛ قطعاً متوجه می‌شدید که روی صحبتم اصلاً و ابداً با شما و امثال‌تون نبوده و نیست و اساساً و اصولاً شما معاف از پاسخ‌گوئی هستید. خواهشاً جمله پایانی‌رو مطالعه بفرمائید.
  • محسن IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    بهترین بازیکن استقلال هم قرارداش نمیبایست از یک میلیارد بیشتر باشد. تیمی که سالهای سال است که یک قهرمانی نتوانسته بیاورد. به چه حقی باید اینهمه پول مفت به بازیکناش بدهد انهم بازیکنان درجه دو و سه ایران. خرج که از از کیسه مهمان بود حاتم طاعی شدن اسان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی