محرومیت یک پرسپولیسی به دلیل اظهارات تند علیه فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد.

خبرورزشی - دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبرخرم آباد از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال چهارم اردیبهشت ماه در انزلی برگزار شد و از سوی مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی مبنی بر مصاحبه در رسانه ها و نشریات دیگر نمود و ضمن آن اتهاماتی از جانب وی بدون سند و مدارک به مسئولین فدراسیون صورت گرفت.

برهمین اساس با توجه به عدم دفاع وی تخلف و با احراز آن به استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت مشارالیه به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر در خصوص جریمه نقدی قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    فکر کردم مربوط به لنگه برام عجیب بود با بودن پاپا مسعود چطور بازیکن لنگی محروم و جریمه شده اگر اینطور صحیح و درست می بود به اصل ورزش و فوتبال پاک پاپا مسعود بر می خورد خدا را شکر که این محرومیت به لنگی و لنگییا مربوط نمی باشد و گرنه بازی لنگ با سپاهان دوروز دیرتر برگزار می شود تا محرومیت لنگی برطرف شود ،،،
  • شهرام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خبرنگار عزیز، چرا نوشتید پرسپولیسی؟ اظهارات این شخص دقیقا به داوری برمیگرده که اون پنالتی مسخره را برای لنگ گرفت ولی استوکهای مدافع را روی عضلات پشت ساق قائدی در 2 قدمیش ندید! الان با منصوب کردن این فرد به پرسپولیس میخواید ما یادمون نیاد که داوران خوشنام کارت به کارتی چجوری به نفع لنگ غش میکردن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی