نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۶ و ۴ فقط مخصوص سرخابی‌ها نیست/ از ۶ تای پرسپولیس تا ۴ تای سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و سپاهان هم کری شش و چهار را دارند دقیقاً مثل سرخابی‌های پایتخت.

خبرورزشی - انگار کری ۶ و ۴ فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست و این اتفاق می تواند بین طرفداران پرسپولیس و سپاهان هم رقم بخورد. در تاریخچه بازی‌های دو تیم پرسپولیس یک برد درخشان ۶ گله و سپاهان دو برد درخشان 4 گله وجود دارد.

پرسپولیس در ۲۹ اسفند ۱۳۵۰ سنگین‌ترین شکست را به سپاهان تحمیل کرد و با هدایت آل راجرز سپاهان تحت هدایت مرحوم محمود یاوری را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.

سپاهان اما در همین لیگ برتر موفق به شکست پرگل پرسپولیس شده است. در لیگ پانزدهم در سال ۹۴ سپاهان با هدایت حسین فرکی پرسپولیس برانکو را ۴ بر ۲ شکست داد. البته چند سال قبل هم سپاهانی‌ها پرسپولیس را در جام حدفی ۴ بر یک شکست داده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    استقلال هم در سال 1347 تیم پرسپولیس رو 8 بر صفر شکست داد. ولی به طور کلی بردهای 6 گله پرسپولیس معلوم نیست چرا هیچ فیلمی ازش موجود نیست. البته استقلال در 5 شهریور 1399 در مقابل چشم 60 میلیون بیننده، پرسپولیس رو 6 تایی کرد. همچنین استقلال موفق شد 4 بار پشت سر هم پرسپولیس رو در دربی شکست بده. پس اعداد 8 و 6 و 4 برای استقلاله. حداقل برای اعداد 4 و 6 استقلال مدرک داره ولی پرسپولیس برای این عدد 6 هیچگونه مدرکی نداره که معتبر باشه.
    • 4 در 6 IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      فرمودي فيلم شش گل نيست .فيلم هشت گل هست مگه؟؟؟؟ بعدشم خود کيسه ها کلي مصاحبه کردن درباره اون بازي شش تايي . شما که مدعي شش تايي کردن پرسپوليس هستي بما هم دقايقي که کيسه گل زده رو بگو ما هم بدونيم . اون بازي مساوي ثبت شده زياد حرص نخور . بعد اون چهار تا دربي پشت سر هم کدوم دربي ها بود؟ پس اون مساوي بينش حساب نيست؟ اگه بخاطر دوستانه بودن حساب نيست پس چجوري قبل اون سه تا بازي دوستانه اي که کيسه برده هميشه جز آمار برد کيسه حساب ميکنيد ؟؟؟؟ شما ها چقدر متوهميد خخخخ البته حق داريد چون هيچ نمادي نداريد هيچ اسطوره اي نداريد با وجود قدمت زياد و حمايت هاي بي دريغ باز هم افتخاراتتون کمتر از پرسپوليس
    • پاسخ به 4 در 6 IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      برای 8 گل ما هم شاهد داریم ولی در کل برای 8 تای استقلال و 6 تای پرسپولیس فیلمی موجود نیست که ثابت بشه. درباره 6 تایی شدن پرسپولیس در 5 شهیریور 1399 همین که 6 بار دورازه پرسپولیس باز شده یعنی 6 تایی شده و زمان و وقتش مهم نیست. دربراه دربی مهم اینه 4 تا دربی رسمی پشت سر هم باختید که جای حرف و حدیثی نمی مونه.
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      اتفاقا پرسپوليس يکبار هم ده تايي کرده کيسه رو يبار هم نه تا زده فيلم اينام نيست خخ همين که نميخايد قبول کنيد اين شش تا رو نشون ميده چقدر هضمش سخته ما هم همين رو ميخايم که شما حرص بخوريد ولي در کل مصاحبه کردن بازيکناي تيمتون که چجوري شش تا خوردن دقايق کل هم معلوم اون هشت تا هم چهار تا مصاحبه از بازيکناي دو تا تيم بگو که ما هم قبول کنيم...عمو اون دربي که با پنالتي بردين اصلا جز برداي کيسه تو آمار حساب نميشه ولي دوستمون شش در چهار خوب گفت چه دقايقي گل زدين پرسپوليس دقايق گلهاي زده ش معلوم بعد دربي رسمي قبول دارين پس سه تا از آمار برداتون کم کنيد اينجوري که بيشتر ضايع ميشيد شما چرا مقابله ميکنيد در باربر فهميدن ؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی