نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
۰ |
۰
درخواست ویژه هواداران آبی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کانون هواداران چلسی بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن آمده است که اقداماتی از سوی این گروه در حال انجام است تا بلکه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان تغییر کند.

خبرورزشی - فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا امتیاز میزبانی از فینال لیگ قهرمانان اروپا از شهر استانبول گرفته شد، ظاهراً امسال هم برخی به برگزاری این بازی در ترکیه اعتراض دارند.

در واقع این هواداران تیم چلسی هستند که دوست ندارند که تیم‌شان در استانبول مقابل منچسترسیتی به میدان برود. طبق اعلام دولت انگلیس،اتباع این کشور به جز در شرایط بسیار ضروری نباید به ترکیه سفر کنند. از آنجا که یوفا اخیراً به صورت محدود برای فینال لیگ اروپا اقدام به بلیت فروشی کرده، هواداران سیتی و چلسی امید داشتند که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا هم چنین مجوزی صادر شود اما با مصوبه دولت انگلیس این امید بسیار کمرنگ شده است.

در همین راستا کانون هواداران چلسی موسوم به گروه «تراست» بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن آمده است که اقداماتی از سوی این گروه در حال انجام است تا بلکه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان تغییر کند. این گروه نوشته که قرار است نمایندگانش در هفته جاری ملاقاتی با رئیس یوفا داشته باشند تا از وی درخواست کنند برای دومین سال متوالی امتیاز میزبانی از فینال لیگ قهرمانان را از استانبول بگیرند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی