معاون پرسپولیس در توئیتر خط و نشان کشید/ فقط یک هفته صبر کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری در پاسخ به اظهارات سهیل مهدی با انتشار یک توئیت اعلام کرد جواب او را بعد از دربی می‌دهد.

خبرورزشی - پرسپولیس از مدت‌ها قبل درخواست داده بود که بازی معوقه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان برگزار شده و سپس دربی تهران انجام شود اما سازمان لیگ برنامه بازی استقلال و صنعت نفت را اعلام کرد که قرار است ۳۱ اردیبهشت ماه در آبادان برگزار شود.

با این حساب باید گفت به اعتراض پرسپولیس ترتیب اثر داده نشد و یا این که سازمان لیگ نتوانست درخواست پرسپولیس را عملی کند و دربی تهران در همان تاریخی که اعلام شده بود یعنی جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 قرار است پرسپولیس و استقلال از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه آینده به میزبانی پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

عکس| اعتراض پرسپولیس به جایی نرسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سارا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    تفرقه افکن حرفه ای .کاش می بردنش اطلاعات یه گوشمالیش می دادند .
    • ف دال IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      طرز فکرو تو رو قرآن! طرف به‌سبب عهد اخوت با «محمودالدولة الف نون» سری تو سرها درآورده و اومده تو فوتبال دو تا دو تا تیم خریده و شده سرچشمه تفرقه‌افکنی و پلشتی و پلیدی؛ یعنی هر نیت و هدفی‌رو می‌شه براش متصور شد، الّا مقاصد فوتبالی یا حتی ورزشی. تو دیاری که تربت و سرشتش به تهور و سیرت مردمانش به زلالی و پاکی ممزوجه و این همه شهید والامقام تقدیم مملکت عزیزمون کرده برای خودش اریکه شاهنشاهی علم کرده و دنبال یارکشی و تفرقه‌افکنی‌ـه و گذر زمان ثابت خواهد کرد که چه نیات شوم تجزیه‌طلبانه‌ای در مخیله‌اش دارن می‌لولن و چه دسیسه‌هائی که آفتاب‌مهتاب نمی‌زنن؛ اون‌وقت این بنده‌خدا اومده می‌گه مدیری که بحث و حرفش اصلاً و اساساً فوتبالی هست و لاغیر رو ببرن فلان‌جا و فلان‌کارش کنن.. ببینید با کی‌ها داریم تو یه کشور زندگی می‌کنیم و غر هم می‌زنیم که چرا ما انقدر فلانیم و بهمان و وضع‌مون اینه. فقط می‌تونم سکوت کنم و ارجاع‌تون بدم به کتاب شریف؛ سوره رعد و آیه (اگه اشتباه نکنم) 11اش که حضرت حق فرموده‌ان؛ ان الله لا يغير ما بقوم حتی يغيروا..
    • حامد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      سوزونده هااااان؟؟ چرا باید در برابر ظلم سکوت کنه؟؟ مگه همین سهیل مهدی نیم فصل اول نگفت کاری میکنیم آقای مظلومی هم راضی باشه از برنامه!!! دیگه حمایت از این بیشتر! حالا داره در جواب همون درخواستی که عینا تیم سوگولی هم نیم فصل اول داشت میگه ما به حرف هیچ تیمی گوش نمیدیم. اصلا من اینارو برای کی دارم توضیح میدم :)) شما خیلی وقته یا نمیفهمید یا خودتونو زدید به نفهمیدن. ایشالا تو زمین بازی.
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    وقاحت و وقیح بودن و داراری مدرک پیزولی بودن مهم ترین ایتم ها برای تصدی سمت در باشگاه حکومته
    • ف دال IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      6ـــ‌علی جان! شما به فوج‌فوج دکتر-مهندس‌های مؤدب و بانزاکتی که مکتب (نداشته‌ی) استقلال تحویل جامعه و به‌طور مشخص، عرصه مدیریت ورزشی‌اش داده، ببخش و بگذر!
    • پارسه RO ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      باهات موافقم، فتح الله زاده دقیقا با همین مشخصات چندین سال مدیر عامل الاستقلال البیت بوده.
  • حامد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    ایشالا اول با ۳ امتیاز بازی فردا و ۳ امتیاز دربی جواب همه باندشونو تو زمین میدیم، بعدم به وقتش جای دیگم جوابشونو میدیم. فعلا هر کاری میکنن تا سنگ اندازی کنن.
  • Arash.rdj IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    از مطالب دوستان استقلالی مشخصه که صحبت های آقای شکوری خیلی استقلالی ها رو سوزونده و حالشون رو گرفته! ولی مطلب یکی از این عزیزان خیلی جالبه، گفته ببرنش اطلاعات گوشمالیش بدن! آخه برادر من گو... چه ربطی به شقیقه داره؟؟ ایشون اظهار نظرهاش فوتبالی بوده نه سیاسی! شاید هم از حرف ایشون بشه به این نتیجه رسید که استقلالی ها حکومتی هستن و هر مطلبی که بر خلاف میلشون باشه رو با شدیدترین برخورد حکومتی جواب بدن! یکی دیگه از دوستان به مدرک دکترای ایشون ایراد گرفتن، آخه عزیز دل برادر، اگه تخصص ورزشی داشتن برای حضور در باشگاه ورزشی به درد نخوره باید در کجا از این تخصص ها استفاده بشه؟ ولی در کل به نظر بنده آقای شکوری اگه یک مقداری مطالبشون رو با لحن آروم تر بنویسن بهتر باشه، و باعث میشه دوستان عزیز هوادار تیم های رقیب کمتر آزرده خاطر میشن(هرچند تمام موضع گیری های ایشون به موقع و بجا بودند!)
  • احمد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    نظر منم پخش کن خبر ورزشی انقد وقیح نباش
  • مزیدی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    متاسفانه و باز هم متاسفانه فدراسیون فوتبال یک بام و صد هوا شده، صحبت های سهیل مهدی نشون میده که قانون در فدراسیون فوتبال ایران فقط روی ورقه های توی کمد نوشته شده و هرگز برای یادآوری و اجرای آن بیرون نیامده و نخواهد آمد. متاسفانه آقای مهدی فقط امروز را می بینند و یادشان رفته که همیشه در این پست نخواهد بود و جانبداری های او روزی برملا خواهد شد. در ضمن ایشان فکر می کند فقط خودش قوانین فوتبال را می داند و بقیه سواد اکابر دارند، نمیدانم چرا هر کس در فدراسیون فوتبال این کشور پست می گیرد، خود را فصل الخطاب می پندارد و چرا هیچ کسی این خودسری ها را نظارت نمی کند.؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی