روایت جالب یک گل استثنایی که در فضای مجازی هم سر و صدا کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خوشه طلایی در هفته بیست و سوم بازی‌های لیگ یک با گل استثنایی حسن مرادی فرد مس را در کرمان شکست داد و مدعی صعود شد.

خبرورزشی - حسن مرادی فرد مدافع چپ پا و کاپیتان تیم خوشه طلایی در خصوص این گل گفت: زمانی که داور در زمین خودمان به سود ما خطا اعلام کرد دیدم دروازه بان جلو آمده و بازیکنان تیم حریف هم تصور می‌کنند من با یک پاس کوتاه بازی را شروع می‌کنم چون محل استقرار خطا حتی در نیمه زمین هم نبود. به واقع توپ چند متری در نیمه خودمان به سمت دروازه امان ساکن شد. تصمیم گرفتم یک ضرب به توپ ضربه بزنم. پیش خودم گفتم یا دروازه بان توپ را مهار می‌کند یا اصلا توپ به دروازه نمی‌رسد، چیزی را از دست ندادیم اما همان لحظه به ورود توپ به سمت دروازه خوشبین بودم که با این نیت به توپ ضربه زدم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد. 

مدافع تیم خوشه طلایی در خصوص بازتاب این گل در فضای مجازی گفت: خب کمتر اتفاق افتاده توپی از این فاصله تبدیل به گل شود. فصل گذشته شوت‌های محمد میری‌هافبک نساجی برجسته شده بود اما او هر دو ضربه‌اش را در نیمه ی زمین حریف زد اما من از زمین خودمان به توپ ضربه زدم و توپ تبدیل به گل شد. شاید اگر در تمرین دروازه خالی شود و هیچ کس هم جلوی شما نباشد زدن چنین ضرباتی سخت باشد اما در زدن شوت شما به سمت دروازه حریف نزدیک تری و از سویی با سرعت به توپ ضربه می‌زنی و توپ به خود جهت می‌گیرد اما از راه دور ضربه ای که به توپ می‌زنی هم باید  فنی باشد و هم ارتفاع لازم را داشته باشد و پیش از ورود به دروازه فرود بیاید. خوشبختانه روی گلی که به تیم مس کرمان زدم هم چیز برایم خوب پیش رفت و در نهایت توپ به گل تبدیل شد. البته در خصوص بازی هم باید بگویم مس خوب فوتبال کرد و روی دروازه ی ما فشار آورد اما ما خوب دفاع کردیم و به لطف این گل برنده از میدان خارج شدیم. لازم است من باز  هم خدا را شکر کنم چرا که این گل به یاد ماندنی همیشه در اذهان باقی خواهد ماند. 

مرادی فرد در خصوص اینکه آیا خوشه طلایی می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد؟ پاسخ جالبی داد و گفت شما وقتی صدرنشین را در خانه حریف شکست می‌دهی به این باور می‌رسی که می‌توانی صعود کنی. به خصوص در کرمان که ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا از شهر ساوه دارد و بازی کردن در آن سخت است. 

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • matt1982 IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    یادش بخیر. یه زمانی احمدرضا عابدزاده تو بازی با استقلال اهواز دقیقا مشابه همین ضربه رو یه ضرب گل کرد ولی داوران که به همراه ارگانهای مختلف دیگه بارها و بارها دشمنیشون رو به شکوه پرسپولیس ثابت کردن این گل رو برنتابیدن و مردود گرفتن. درسته که بازی رو فکر کنم 4-0 یا 5-0 بردیم ولی حسادت ها نذاشت یه گل تاریخی اونم از یه دروازه بان به ثبت برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی