نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
۰ |
۳
بازی ۶ امتیازی؛ جبران نقطه ضعف بزرگ سرخ‌ها؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی برای تقابل برابر سپاهان امروز راهی اصفهان می‌شوند که این دیدار دهمین بازی خارج از خانه این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود.

خبرورزشی -- بدون شک از لحاظ جدولی حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر فردا در اصفهان برگزار می‌شود. جدال پرسپولیس و سپاهان که اهمیت  فوق‌العاده‌ای دارد و برنده این دیدار گام بلندی برای قهرمانی لیگ بیستم بر خواهد داشت. سرخ پوشان پایتخت در دیدارهای خارج از خانه این فصل خود برخلاف چند فصل قبل  عملکرد مطلوبی نداشتند و از ۹ بازی که خارج از خانه انجام دادند تنها ۲ برد به‌دست آوردند. پرسپولیس اولین برد بیرون از خانه خود را در هفته چهاردهم و در تبریز بدست آورد و موفق شد با تک گل ۳ امتیازی سید جلال حسینی تراکتور را شکست دهد.

شاگردان یحیی در آخرین بازی نیم فصل نخست خود که دیداری معوقه بود موفق شد با ۵ گل  گل گهر قلعه نویی را در هم بکوبد و دومین برد خارج از خانه خود را کسب کند.حال باید دید فردا تیم یحیی می‌تواند در دهمین بازی بیرون از خانه این فصل  مقابل رقیب اصلی خود در راه قهرمانی به برتری برسد یا خیر. اتفاقی که در صورت وقوع برای پرسپولیسی‌ها  شیرینی چند برابری خواهد داشت چرا که دیدار با سپاهان یک بازی ۶ امتیازی است.

گفتنی است پرسپولیس در ۹ بازی خارج از خانه خود در لیگ بیستم ۲ پیروزی، ۶ مساوی و یک باخت را تجربه کرده تا از ۲۷ امتیاز ممکن موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی