نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
۰ |
۱
حسینی: مقابل استقلال محکوم به ارائه بازی محکم هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: ما محکوم به ارائه بازی قوی و محکم با برنامه مقابل تیم خوب استقلال داشته باشیم.

خبرورزشی - مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما در یک مقطعی از فصل قرار گرفتیم که برای تمام تیم‌ها حساس است؛ چه تیم‌هایی که بالای جدول و پایین جدول هستند. در دوره‌ای از فصل قرار گرفتیم که بازی‌ها خیلی حساس شده است. حساسیت باعث می‌شود که هم کیفیت بازی‌ها خوب باشد و هم از طرفی روی کیفیت تاثیر بگذارد.

او ادامه داد: بالطبع ما هم با شرایطی که داریم سعی می‌کنیم برابر حریفان باقدرت و قوی ظاهر شویم؛ علاوه بر اینکه مقابل یک تیمی بازی داریم که در شرایط بسیار خوبی است و طی بازی‌های گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی انجام دادند. 

حسینی درباره بازی فردا و رقیب شاگردانش گفت: آنها نشان دادند یک کادر زیرک دارند که بر اساس داشته‌هایشان چیدمان خوبی دارند؛ از ۶ بازی که در لیگ قهرمانان آسیا از استقلال دیدم متوجه شدم که بر سیستم‌های مختلفی را بازی کردند که در همه آنها هم موفق بودند. این یک مقدار وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، ما هم سعی می‌کنیم با داشته‌هایمان یک استراتژی خیلی خوبی را در نظر بگیریم و فقط نگرانی‌ام این است که ۲۴ روز بازی رسمی نداشتیم و این کار را برای ما سخت می‌کند. ما با توجه به همه شرایطی که گفتم، محکوم به ارائه بازی قوی و محکم با برنامه مقابل تیم خوب استقلال داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی