نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استارت فاز جدید اختلافات پرسپولیس و فدراسیون/ پیروانی به کمیته انضباطی احضار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی به خاطر مصاحبه ای در مورد فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی احضار شد.

خبرورزشی - افشین پیروانی در مصاحبه‌ای از امکانات هندی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرده و گفته بود فدراسیون فوتبال باید نماینده‌ای را همراه ما به این کشور می فرستاد. از نظر فدراسیونی‌ها این اظهار نظر پیروانی درست نبوده و باید برای ادای پاره ای از توضیحات راهی کمیته انضباطی شود.

نکته اینجاست که بین فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاه پرسپولیس اختلافاتی به وجود آمده و امروز ابراهیم‌شکوری هم گفته بود بعد از دربی تهران جواب سهیل مهدی را می‌دهم.

حالا باید دید پیروانی بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان به این کمیته می‌رود یا ترجیح می دهد توجهی به فراخوان کمیته انضباطی نکند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    روزی که تو این کانال های هواداری میخوندیم که فدراسیون انتخاب شده شمشیر از رو بسته باورم نمیشد میگفتم مگه میشه هوادار های میلیونی پرسپولیس رو نادیده بگیرن تا اونها بایک مجموعه همراه نباشن و بعد انتظار اینکه بی درد سر موفق باشی! ولی می بینم که تمام تلاش خودشون می‌کنند تا به مجموعه پرسپولیس ضربه بزنن
    • شهرام IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      ماههای آخر دولت سرخ هست دیگه زورشون نمیرسه تمام قد پشتتون وایسن. همینکه ظریف و عراقچی و ... تیم ملی ایران را بیخیال شدن چسبیدن به پرونده نژادپرستی لنگ خودش نمایانگر 8 سال طلایی! دوره روحانی برای لنگ است
  • ضدمافیا IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    داره بساط مافیای سرخ برچیده میشه از همون ناراحتن آخه سال 1400 رسیده بابا مسعود بای بای
    • رز سرخ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      سلطانی فر هم میره.باز هم ما قهرمان میشیم. اون موقع دلم میخواد ببینم چه بهونه دیگه ای میخواد بیارین! البته دیوار هاشا بلنده:)))))))))))))) روی شما هم مثل سنگ پای قزوینه!
  • حامد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اقا ماجرای فرودگاه چی شد؟؟؟؟؟؟ اهان هنوز فیلماش نرسیده دستتون؟؟؟؟ دیگه اخرین تیرتون این بود که یه روز قبل بازی سپاهان مثلا حاشیه ایجاد کنید؟؟ :)))) یه بنده خدایی یه دعایی میکرد میگفت خدایااا دشمنان ما را از نادانان قرار بده. حکایت پرسپولیس و دشمناشه. فکر کردید با این کارا چیزی از پیش میبرین؟؟ ایشالا تو زمین بازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی