نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ساق پای دوستان جان نداشت!/ مسی و سوارس جام را به رئال تقدیم کردند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف بارسا و اتلتیکو در حضور مسی و سوارس در برابر هم حساسیت این بازی را دو چندان کرده بود، اما این بازی با نتیجه تساوی به سود رئال پایان یافت.

خبرورزشی - محسن کرامتی؛ جدال حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا با تساوی بدون گل پایان یافت. در روزی که همه نگاه ها به سمت مسی و سوارس بود، هیچکدام از این دو ستاره عملکرد درخشانی نداشتند و نتوانستند ورق را برگردانند. با این تساوی شانس رئال برای رسیدن به صدر جدول بیش از گذشته شد. شاگردان زیدان باید سویا را پشت سر بگذارند و گام محکمی به سمت جام این فصل لالیگا بردارند.

رویارویی بارسلونا و اتلتیکو مادرید همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. امسال پس از جدا شدن لوئیس سوارس از جمع کاتالان‌ها این حساسیت بیشتر از گذشته هم شد. گل های حساسی که در این فصل سوارس برای روخی بلانکو به ثمر رساند تیر اعتراض را بیش از پیش به سمت رونالد کومان نشانه رفت. سرمربی هلندی بارسا پس از حضور در نوکمپ با میلی به مهاجم اروگوئه‌ای تیم نگریست و او هم به سمت در خروج باشگاه حرکت کرد. سوارس که در آستانه پیوستن به یوونتوس بود، سرانجام در لالیگا باقی ماند و لباس سرخ و سفیدهای شهر مادریدی را به تن کرد. او با انگیزه بالایی برای سیمئونه بازی کرد و نشان داد که هنوز مهاجم قابل اتکایی برای هر تیم است. هواداران بارسا از جدایی او ناراحت بودند و جای خالی لوئیس در خط آتش تیمشان را حس می‌کردند.

مسی - سوارس

حالا در نزدیکی‌های پایان فصل لالیگا، اتلتیکو در صدر جدول بالاتر از رئال و بارسا قرار گرفته است. سوارس هم در صدرنشینی روخی بلانکو به حد خود نقش داشته است. اما نکته جالب توجه شانس کم شاگردان کومان برای رسیدن به جام قهرمانی لالیگا است. جامی که نزدیک‌تر به دستان سوارس است و مسی و بارسا از آن دور شده‌اند. اتلتیکومادرید حالا با ۷۷ امتیاز به تنهایی در صدر جدول است. رئال مادرید در صورت پیروزی برابر سویا می‌تواند جای روخی بلانکو را بگیرد. اما آنچه از این نکات مهم تر است، شکست کومان و بارسا در مسیر رسیدن به جام قهرمانی است. آن‌ها حالا با ۷۵ امتیاز کمترین شانس را نسبت به رقبای خود دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی