واکنش عجیب زیدان به شایعه جدایی‌اش/ لازم نیست نگران من باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان می‌گوید فعلاً به بازی‌های آتی رئال‌مادرید فکر می‌کند و لازم نیست کسی نگران آینده او در باشگاه باشد.

خبرورزشی - زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار حساس رئال‌مادرید و سویا درباره شایعه جدایی‌اش و رفتار ادن آزار صحبت کرده است.

سرمربی فرانسوی رئال در مورد حرکت جنجالی ادن آزار بازیکن تیمش گفت: «آزار به خاطر حرکت خود در این بازی عذر خواهی کرد و فکر نمی‌کنم که در آن لحظه منظور خاصی داشت. او به کسی توهین نکرد و این موضوع را نیز بیان کرد. ادن بازیکن رئال است و برای این تیم می‌جنگد. او می‌داند که در زمین باید چه کاری انجام دهد و به خوبی از پس آن برمی‌آید.»

زیدان در مورد آینده‌اش در رئال هم گفت: «از آینده‌ام در رئال خبر ندارم اما من همیشه کار را برای رئال مادرید آسان می‌کنم و زیاد لازم نیست نگران من باشید. رئال به من همه چیز داده و هر زمان که زیرا این باشگاه به من همه چیز داده و هر زمان که لازم باشد از این تیم جدا می‌شوم.»

زیزو درباره بازی‌های آتی رئال هم بیان کرد: «ما ۴ بازی دیگر در پیش داریم و بدون توجه به نتایج بازی‌های دیگر در واقع باید در ۴ فینال دیگر حاضر شویم. باید وقایع لیگ قهرمانان را فراموش کنیم و به دیدار با سویا بیاندیشیم. سویا تیمی رقابتی است و این را از اول ثابت کرده‌اند و حالا برای قهرمانی نیز می‌جنگند. البته به خوبی می‌دانیم که با تیم‌هایی نظیر سویا باید چگونه ترکیب خود را به میدان بفرستیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی