نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ماجرای قرار ملاقات یحیی گل محمدی با شاگردان سابق/ این ۹ ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی برای رد شدن از سد سپاهان باید روبه‌روی بازیکنانی قرار بگیرد که خیلی از آنها زمانی در تیم او بازی می‌کردند.

خبرورزشی - قرارگرفتن مربیان مقابل باشگاه‌های سابق‌شان، اتفاقی عادی در فوتبال است. به‌ خصوص برای مربی‌ای مثل گل‌محمدی که در بین تیم‌های فعلی لیگ سابقه هدایت نساجی، ذوب‌آهن، تراکتور و پدیده را دارد. گل‌محمدی هیچ‌وقت مربی سپاهان نبوده اما در بازی این هفته، او روبه‌روی ۹ بازیکن سابقش قرار می‌گیرد.

سپاهانی‌ها در سال‌های اخیر، بازیکنانی را خریداری کرده‌اند که گل‌محمدی زمانی آنها را مناسب سبک بازی موردعلاقه‌اش می‌دانست و از آنها استفاده می‌کرد. حالا همین بازیکنان، رقیب او برای رسیدن به جام قهرمانی هستند.

دانیال اسماعیلی‌فر، رسول نویدکیا، روح‌الله باقری، سروش رفیعی، محمد نژادمهدی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا مهدی‌زاده و مرتضی منصوری، بازیکنانی هستند که سابقه بازی در تیم‌های قبلی گل‌محمدی را داشته‌اند. بعضی از آنها مثل رفیعی و خلعتبری توسط گل‌محمدی برای این تیم‌ها خریداری شده بودند و بعضی مثل اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی و نژادمهدی، در دوران یحیی تبدیل به بازیکنان بزرگی شدند.

این شناخت دوطرفه، می‌تواند شمشیری دولبه برای گل‌محمدی در بازی با سپاهان باشد. از طرفی او بهتر از هر کسی، نقاط ضعف و قوت بازیکنان سابقش را می‌شناسد و از طرف دیگر، آنها انگیزه بالایی برای رویارویی با مربی سابق‌شان دارند.

انتخاب‌های نویدکیا برای سپاهان، نشان می‌دهد ذهنیت فوتبالی او و سرمربی پرسپولیس به هم نزدیک است و بازی یکشنبه، نبرد دشواری برای هر دو طرف محسوب می‌شود. نبردی که دور رفت، کم‌اتفاق و بدون برنده بود اما دور برگشت، هیچ‌کدام دوست ندارند امتیازات حساسش را از دست بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی