نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمام تصمیم‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال غیر قانونی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صفی الله فغانپور مدیر حقوقی برکنار شده فدراسیون که با امضای منصور قنبرزاده از همکاری با فدراسیون فوتبال منع شده، تمام تصمیم های دبیرکل فعلی را غیر قانونی دانست و هشدار داد اگر دیوان عدالت اداری به این پرونده ورود کند، تمام مصوبه هایی که امضای دبیرکل را داشته باشد، زیر سوال می‌رود!

خبرورزشی - در روزهایی که منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به واسطه ابتلا به ویروس کرونا در بستر بیماری و قرنطینه بود، نامه ای با امضای او به دست صفی الله فغانپور رسید به این مضمون که بازنشسته است و با او قطع همکاری می‌شود. صفی الله فغانپور که این نامه را زیر سر باند قدرت گرفته در فدراسیون فوتبال از زمان دبیرکل سابق می‌داند، از کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال کنار کشید اما ادعا کرد؛ مشکلات او در فدراسیون از وقتی شروع شد که در نامه ای رسمی به کمیته اخلاق خواهان پرداخت جریمه ده هزار یورویی فیفا از حساب شخصی مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شد و در نامه دیگری به شخص دبیرکل هشدار داد نمی‌تواند در این منصب فعالیت کند!

صفی الله فغانپور این بار در گفتگو با رادیو ورزش از منصور قنبرزاده انتقاد کرده و مدعی شده او به خاطر دو شغله بودن نمی‌تواند حتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون باشد و هر تصمیمی که در دوره او گرفته شود و هر مصوبه ای که امضای او را داشته باشد، غیرقانونی است.

مدیر سابق بخش حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: توقع ما این بود که وقتی براتی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال شد، حداقل اشتباه های قبلی هیات رییسه سابق فدراسیون که از مسائل حقوقی اطلاع نداشتند و با بخش حقوقی فدراسیون هم مشورت نمی‌کردند، تکرار نشود. هم به شهاب عزیزی خادم گفتم و هم به سایر دوستان هیات رییسه که وقتی براتی به عنوان حقوقدان در هیات رییسه است، از او استفاده کنید. طبق قانون اگر دیوان عدالت اداری به فدراسیون فوتبال ورود کند، تمام دستورهایی که منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال داده، باطل است چرا که ایشان دو شغله است. ایشان حتی اگر مرخصی شغلی هم از وزارت نفت گرفته باشد، نمی‌تواند دبیرکل فدراسیون فوتبال باشد. حتی اگر حقوقی هم از فدراسیون نگیرد، باز هم غیر قانونی است. قانون صراحت دارد که دو شغله بودن غیر قانونی است. اگر سازمان بازرسی کل کشور ورود کند، ایشان به ۶ ماه انفصال خدمت محکوم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی