نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
۰ |
۰
تحریم کنفرانس های خبری/ ظرفیت شما همین قدر بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشتر سازمان لیگ برای مربیانی که در کنفرانس های خبری قبل از بازی و بعد از بازی حاضر نمی‌شدند جریمه نقدی در نظر می‌گرفت اما به نظر می‌رسد این جریمه فرمالیته بود.

خبرورزشی - این روزها کنفرانس خبری بعد از بازی توسط هر مربی که دلش بخواهد تحریم می‌شود و سازمان لیگ هم از خود واکنشی نشان نمی‌دهد. 

در تازه ترین اتفاق سیروس پورموسوی، سرمربی تیم صنعت نفت بعد از شکست خانگی یک بر صفر در برابر آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران نبود. در رفسنجان هم محمد ربیعی همین رفتار را با خبرنگاران بعداز شکست در برابر نساجی داشت. جالب اینکه این دو مربی نه خود به کنفرانس خبری بعداز بازی رفتند و نه حاضر شدند دستیاران خود را به کنفرانس خبری بفرستند. در این بین هم اصلا شان خبرنگار مهم نیست که در دوران کرونایی به استادیوم می‌آید و برای مواجه با مربیان دو تیم بعد از بازی هم در استادیوم می‌ماند اما وقتی به سالن کنفرانس خبری می‌رود با سالن خالی مواجه می‌شود. 

پیشتر سازمان لیگ برای مربیانی که در کنفرانس‌های خبری قبل از بازی و بعد از بازی حاضر نمی‌شدند جریمه نقدی در نظر می‌گرفت اما به نظر می‌رسد این جریمه فرمالیته بود و اجرایی نمی‌شد بطوریکه حالا هیچ مربی ای به خود زحمت حضور در کنفرانس خبری را نمی‌دهد؛ مگر اینکه نیاز پیدا کند با خبرنگاران حرف بزند. 

این رفتار را در فوتبال حرفه ای نخواهید دید. به این خاطر که مربیان ظرفیت شکست را دارند و از همه مهمتر با محرومیت‌ها و جرایم نقدی که برای مربیان از سوی فدراسیون‌های ملی در نظر گرفته می‌شود هیچ مربی ای به خود اجازه نمی‌دهد که قانون را نقض کند. به نظر می‌رسد فوتبال ایران در کلام حرفه ای شده و این ساختار شکنی‌ها نشان می‌دهد هنوز حرفه ای نشده ایم. شاید مربیان و بازیکنان در میزان دریافتی حرفه ای باشند اما در رفتار هنوز این اتفاق رخ نداده است و باید گفت سازمان لیگ هم در اجرای رفتارهای حرفه ای در فوتبال مماشات می‌کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی